سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
ترانسفورماتور غول پیکر به پروژه مهدی‌آباد انتقال خواهد یافت
29 شهریور 1400 - 9:17
شناسه : 18031
سرپرست مجتمع سرب و روی و باریت مهدی آباد در بازدید از کارخانه ایران ترانسفو گفت: ترانسفورماتور غول پیکر ساخت داخل، در مهر ماه سال جاری وارد سایت پروژه کارخانه فراوری روی مهدی‌آباد می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا حمایت سرپرست مجتمع سرب و روی و باریت مهدی آباد در بازدید از کارخانه ایران ترانسفو، اظهار داشت: این محصول از نوع قدرت و یکی از بزرگ‌ترین ترانسفورماتورهای ساخت داخل است که در نهایت تا مهرماه ۱۴۰۰ به سایت پروژه مهدی آباد منتقل خواهد شد.

وی افزود: این ترانسفورماتور که از نوع ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت با توان ۲۰۰ وات آمپر است به طور کامل ساخته شده و در حال حاضر مراحل تست‌های نهایی را طی می‌کند.

سرپرست مجتمع سرب و روی و باریت مهدی‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: پروژه احداث پست ۴۰۰ به ۱۳۲ و انتقال شبکه برق به پروژه مهدی‌آباد یکی از مهمترین فعالیت‌های زیرساختی و زیربنایی مهدی‌آباد محسوب می‌شود که با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی توسط شرکت سرمایه‌گذار در حال انجام است.

گفتنی است، در این بازدید مسئولان شرکت پیشگامان و مدیرعامل شرکت مهندسی مشاوره مهساب نیرو نیز سرپرست مجتمع سرب و روی و باریت مهدی‌آباد را همراهی کردند. علاوه بر این در حال حاضر فاز نخست کارخانه‌های فراوری روی مهدی‌آباد به عنوان بزرگ‌ترین طرح تولید کنسانتره روی در ایران به ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار تن در حال انجام است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.