سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تردید قیمت طلای جهانی برای صعود
19 تیر 1402 - 16:06
شناسه : 34883
امروز دوشنبه 19 تیر ماه 1402، قیمت طلا جهانی پس از اینکه داده‌های مشاغل ایالات‌ متحده در هفته گذشته تردیدهایی را در مورد قدرت بازار کار ایجاد کرد، تغییر چندانی نداشت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، بهای هر اونس طلا با ۰.۹ درصد کاهش، به یک هزار و ۹۲۳ دلار و ۵۰ سنت رسید و طلای آمریکا با ۰.۰۵ درصد کاهش، یک هزار و ۹۲۴ دلار و ۵۰ سنت قیمت‌گذاری شد.

گزارش اشتغال روز جمعه هفتم جولای نشان داد که اقتصاد ایالات‌ متحده، کمترین مشاغل را طی دو سال اخیر در ماه ژوئن ایجاد کرده اما رشد مداوم دستمزدها، نشان‌‌دهنده شرایط سخت بازار کار است.

قیمت‌ها از زمان رسیدن به سطوح نزدیک به رکورد در اوایل ماه می، بیش از ۷ درصد کاهش یافته است زیرا سرمایه‌گذاران انتظارات خود را برای پایان‌ دادن به چرخه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو کاهش داده‌اند.

با این حال، نظرسنجی نشان داد که تعداد فزاینده‌ای از کشورها، ذخایر طلا را به عنوان محافظت در برابر تحریم‌های اعمال شده توسط غرب علیه روسیه به کشور بازمی‌گردانند.

اس‌ پی‌ دی آر گلد تراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان، اعلام کرد که دارایی‌های آن در روز جمعه هفتم جولای ۰.۳ درصد کاهش یافت.

در بازار سایر فلزات گران‌بها، بهای نقره در ۲۳ دلار و پنج سنت در هر اونس ثابت باقی ماند. پلاتین با ۰.۱ درصد کاهش، به ۹۰۷ دلار و ۳۴ سنت و پالادیم با ۰.۴ درصد کاهش، به یک هزار و ۲۳۸ دلار و ۸۶ سنت رسید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.