سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
ترسیم نقشه راه، صدای روابط‌عمومی شرکت مس
22 اردیبهشت 1401 - 13:13
شناسه : 27708
مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس از ترسیم نقشه راه گروه روابط‌عمومی خبر داد و گفت: با توجه به پتانسیل مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون، در تعامل با روابط‌عمومی ستاد، به‌ طور ‌قطع می‌توانیم تاثیرگذارتر عمل‌کرده و صدای واحد باشیم.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران صبح روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، به صورت ویدیوکنفراس با حضور محمد قراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس، عزت‌اله صادقی‌نژاد مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل تهران، روح‌الله ابوالهادی مدیر روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه، مجتبی پورغریب‌شاهی مدیر روابط‌عمومی مجتمع مس شهربابک و ابوالفضل اسمعیلی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سونگون به همراه جمعی از روسا و کارکنان روابط‌عمومی برگزار شد.

قراخانلو در این جلسه با تاکید بر ضرورت تعامل و همکاری روابط‌عمومی‌های شرکت مس، اظهار داشت: تشریح وظایف و مواضع روابط‌عمومی برای سطوح مختلف سازمان،‌ به طور قطع می‌تواند روند حرکت و اجرای برنامه‌ها را سرعت ببخشد.

وی با اشاره به این که برنامه‌های اجرایی و پشتیبانی، زمان زیادی را از روابط‌عمومی‌ها می‌گیرد، افزود: گاهی این امر، می تواند روابط‌عمومی‌ها را از پرداختن به مباحث نظری و تئوری‌های مطرح در این حوزه، غافل کرده و از برنامه‌ریزی‌های از پیش معین شده، عقب بیاندازد.

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس، در ادامه پرداختن به ایده‌های جدید و نواورانه در روابط‌عمومی را مهم دانست و گفت: برای داشتن روابط‌عمومی پویا و منسجم، از ایده‌های جدید و قابل اجرا استقبال می‌کنیم. ارتباطات موثر برون‌سازمانی، کار جمعی، انسجام و هم‌افزایی از شروط مهم موفقیت روابط‌عمومی‌ها برشمرده می‌شود.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی بالنده و پویا، می‌تواند تصویر سازمان را در جامعه بهبود و ارتقا بخشد، بیان کرد: ارائه اطلاعات دقیق، نه‌تنها به اطلاع‌رسانی صحیح کمک می‌کند، بلکه در جهت تنویر افکار عمومی و جهاد تبیین که از جمله وظایف روابط‌عمومی است، موثر به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که در بخش دیگر این نشست، مدیران روابط‌عمومی ستاد تهران و مجتمع‌های سه‌گانه مس سرچشمه، شهربابک و سونگون، گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات در دست انجام حوزه ذی‌ربط ارائه کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.