شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
ترکیه، بازار ایران در عراق را تصرف کرد
09 مرداد 1400 - 13:22
شناسه : 15653
عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد: عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: متاسفانه به دلیل غفلت مدیران کشور، بازار فولاد ایران در عراق و اربیل تقدیم رقیب تشنه یعنی ترکیه شد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رضا شهرستانی عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد در خصوص تاثیرات قطعی برق بر صنایع فولاد، اظهار داشت: بازاریابی صادراتی همچون کاشت درخت گردو، زمان‌بر و پرزحمت است. در همین راستا سال‌ها طول کشید تا بازار عراق به تسخیر شرکت‌های فولادی ایرانی درآمد و این شرکت‌ها توانستند با صادرات خود ضرر و زیان انباشته خود را جبران و سهم عمده‌ای از نیاز ارزی کشور را تامین کنند.

وی افزود: متاسفانه تمام اندوخته سال‌ها زحمت و مرارت صنایع فولادی در یک ماه اخیر به دلیل قطع برق و تعطیلی واحدهای تولیدی و عدم توان کارخانجات در تأمین نیاز مشتری دود شد و به هوا رفت.

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد، گفت: متاسفانه به دلیل غفلت مدیران کشور، بازار فولاد ایران در عراق و اربیل تقدیم رقیب تشنه یعنی ترکیه شد. این ناکامی اقتصادی اگر بیشتر از شکست سیاسی و میدانی نباشد، هرگز کم‌تر از آن نخواهد بود.

شهرستانی در پایان با یادآوری اینکه به جهت جلب رضایت مردم برق کارخانجات را قطع می‌کنند، خاطرنشان کرد: لطمه وارده بر صنایع جبران‌ناپذیر و تاثیر آن بر زندگی تک تک مردم را خواهید دید. ادامه این روند بیکاری کارگران صنایع به خصوص واحدهای فولادی استانی که بیشترین اشتغال کارگران را عهده دارد، به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.