سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تشدید نظارت بر عملکرد جایگاه‌های عرضه گازوییل
23 فروردین 1401 - 18:22
شناسه : 26554
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در خصوص کمبود سوخت گازوییل در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت، گفت: با توجه به این کمبود، کنترل و نظارت بر جایگاه‌های سوخت سراسر کشور تشدید خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، کرامت ویس‌کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، درباره کمبود سوخت گازوییل در بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت در روزهای اخیر اظهار داشت: در مناطق عملیاتی سی‌وهفت‌گانه، نظارت و کنترل بر جایگاه‌های سوخت تشدید می‌شود و در محورهایی که تردد زیاد است، افزایش سهمیه و کنترل میدانی خواهیم داشت تا جایگاه‌ها در همه ساعات شبانه‌روز سوخت گازوییل را در اختیار داشته باشند و ناوگان حمل‌ونقل بتواند بدون هیچ مشکلی نیاز خود را تامین کند.

وی افزود: رانندگان و کامیون‌داران در هنگام رویارویی با کمبود گازوییل در جایگاه‌های عرضه سوخت، می‌توانند با تلفن‌های مناطق عملیاتی که در جایگاها نصب شده‌، تماس حاصل کنند و یا مسئله را به شماره ۰۹۶۲۷ گزارش بدهند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: مقدار سهمیه گازوییل ناوگان حمل‌ونقل و جایگاه‌های عرضه سوخت، بر اساس پیمایش و حجم تردد مشخص می‌شود. سهمیه نفت‌گاز ناوگان حمل‌ونقل، باری و مسافری، بر مبنای پیمایش تخصیص می‌یابد و این یعنی هر خودرو دیزلی بر مبنای عملکرد، سهمیه سوخت دریافت خواهد کرد.

ویس‌کرمی ادامه داد: روزانه ۵۲ میلیون لیتر گازوییل طب برنامه یاد شده، به مناطق عملیاتی تحویل می‌شود که برای هر استان بر اساس حجم تردد، متفاوت است و با این تفاسیر، موظف هستیم سوخت نفت‌ و گاز هر خودرو را بر اساس عملکردی که داشته است، تامین کنیم که در کارت هوشمند سوخت آن خودرو، واریز می‌شود.

وی اضافه کرد: با اشاره به اینکه تقسیم‌بندی گازوییل در جایگاه‌ها نیز بر اساس همین پیمایش صورت می‌گیرد، اضافه کرد: ممکن است یک جایگاه سوخت، طی ۲۴ ساعت گازوییل نداشته باشد، اما با توجه به اینکه دو هزار و ۸۰۰ جایگاه سوخت از مجموع چهار هزار و ۲۰۰ جایگاه مستقر در سراسر کشور توزیع‌کننده گازوییل هستند، اگر مردم به جایگاه بعد یا پیش از آن مراجعه کنند، بی‌شک می‌توانند گازوئیل مورد نیاز خود را تامین کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه داریم بر اساس سهمیه‌ای که مشخص می‌شود، برای هر خودرو سهمیه سوخت را در کارت سوخت شارژ و سهمیه جایگاه‌های عرضه سوخت را هم مشخص و توزیع کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.