سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
پیام قدردانی رخصتی به وزیر کار
06 اردیبهشت 1401 - 17:26
شناسه : 27067
سرپرست شرکت ذوب‌آهن اصفهان به نمایندگی از خانواده بزرگ این مجتمع عظیم صنعتی، در نامه‌ای از حمایت‌های حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از عملکرد و تلاش کارکنان این شرکت تشکر و قدردانی کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایرج رخصتی سرپرست شرکت ذوب‌آهن اصفهان، طی نامه‌ای به حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از عملکرد و تلاش کارکنان این شرکت تشکر و قدردانی کرد؛ در ادامه متن کامل این یادداشت را می‌خوانید:


وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران
با سلام، ادب و احترام
خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که در دولت انقلابی و مردمی به ما توفیق خدمت و خدمت‌گزاری عطا کرد.

با آرزوی قبولی طاعات، عبادات و خدمات انقلابی و مردم‌مدارانه شما در پیشگاه پروردگار متعال، به استحضار عالی می‌رساند؛ پیام سرشار از محبت و حمایت آن برادر عزیز که با اشراف کامل به مسائل و امور زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شد، شعف وصف‌ناپذیر در فضای ذوب‌آهن اصفهان برانگیخت که خستگی کار در صنعت سخت فولاد را، از تن برد. پشتیبانی مضاعف، قوت قلبی شد تا با اشتیاق و توان افزون‌تر، راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم انقلابی آن و تحقق اهداف وزارت مردم را، رو به سوی قله سربلندی و سرافرازی دنبال کنیم.

با افتخار اعلام می‌کنم که همکاران تلاشگر و سخت‌کوش شما در ذوب‌آهن اصفهان، در سایه حضرت ولی عصر(عج) و با پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب، رهنمودهای ریاست جمهوری، سیاست‌های کلان وزارت مردم و حمایت‌های میرهاشم موسوی مدیر عامل مجموعه شستا و صدرتامین، مسئولان و نمایندگان استان اصفهان به ویژه نماینده شهرستان لنجان به دستاوردهای بزرگی دست یافتند که در تاریخ این شرکت بزرگ، سال رکوردهای پیاپی نام گرفت.

تحریم‌ها با همراهی همکاران عزیز شما در ذوب‌آهن اصفهان، تاثیرگذار نبوده و تولید و توسعه کارکنان بلندهمت و پرآوازه این مجتمع بزرگ در کمند هیچ تهدیدی گرفتار نشده و با خلاقیت و نوآوری، از تگناها گذشتند.

آن چه در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها در ذوب‌آهن اصفهان رخ داد، پیامد برنامه‌ریزی جامع معاونان، اجرای به وقت مدیران، کارشناسان و به ویژه تلاش بی‌وقفه و ستودنی کارگران و پشتیبانی‌های بی‌دریغ خانواده‌های ذوب‌آهنی در این مجتمع نام‌دار عرصه صنعت است و صد البته اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ وزارت مردم نه از سر فروتنی که از حقیقت، بیش از خدمت‌گزاری به خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان، نقش دیگری برای خود متصور نیستم.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان، مراتب خشنودی و امتنان آن‌ها را  تقدیم می‌کنم.
دستاوردهای بزرگ ذوب‌آهن اصفهان گوارای وجود همه کسانی که دل در گرو شکوهمندی بیش از پیش انقلاب اسلامی و آبادانی ایران عزیز دارند.

با تجدید احترام و امتنان
ایرج رخصتی
سرپرست شرکت ذوب‌آهن اصفهان

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.