سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
شناخت از بوم کسب و کار می‌تواند به توسعه منجر شود
24 اسفند 1399 - 14:41
شناسه : 9012
معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولادمبارکه: معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولادمبارکه، در آیین رونمایی از نقشه استراتژی هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان گفت: شناخت از بوم کسب و کار می‌تواند در ارتقای اطمینان‌بخشی سرمایه‌گذاران و افزایش تولید، موثر واقع شود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، غلامرضا طاهری معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد‌مبارکه، اظهار داشت: مفهوم استراتژی در رفتار و کردار مدیران عامل این شرکت، به واسطه راهبری همه‎‌جانبه نهفته است.

وی افزود: دنیای کسب و کار امروز متلاطم است؛ به گونه‌ای که با اندکی غفلت، رقبا گوی سبقت را خواهند ربود. لذا با شناخت از بوم کسب و کار می‌توان به موفقیت دست یافت. شناخت از ذی‌نفعان و تعاملاتی که منجر به خلق ثروت می‌شود، می‌تواند تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم بر کسب و کار داشته باشد. بخش مهم شناخت از بوم کسب و کار به سهامداران تعلق دارد و از سوی دیگر بخش حاکمیتی هم می‌تواند بر روند کسب و کار تاثیر بگذارد. بنابراین شناخت بوم کسب و کار بسیار حائز اهمیت است.

معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولادمبارکه به نقشه تدوین شده هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان اشاره کرد و گفت: تمام اهداف ذکر شده هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان برگرفته از «مدل استراتژیک» است. بنابراین تمام تلاش این شرکت در این راستا تعریف می‌شود که پیرامون نقشه استراتژی که امروز رونمایی شد، به یکپارچگی و انضباط لازم دست یابد.

طاهری به مدیریت تغییر اشاره‌ کرد و ادامه داد: این دیدگاه سعی دارد به کسب و کارهای آینده توجه کند تا با آینده‌نگری و شکل‌گیری تغییرات مرتب در بازار، پویایی در شرکت محقق شود.

وی با اشاره به سهم ۴۰ درصدی فروش بازار خرد توسط شرکت آتیه فولاد نقش جهان، تاکید کرد: شرکت فولاد مبارکه در مهر ماه سال جاری، ۳۰٫۷ درصد سهام هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان را خریداری کرده است که این موضوع باعث شد، بازنشسته‌ها و کارکنان فولادمبارکه منتفع شوند و امیدواریم این امر به سود پایدار برای ذی‌نفعان منجر شود.

معاون سرمایه گذاری و امور شرکت‌های فولادمبارکه در پایان، خاطرنشان کرد: شرکت فولادمبارکه با نگاه کلان سعی دارد بر فرایند اصلی (Core Business) تاکید کند و شرکت آتیه فولاد نقش جهان به واقع جهش مهمی در رسیدن به افزایش تولید، توسعه سبد سرمایه خود داشته است؛ تا در نهایت منجر به اطمینان‌بخشی سهامداران و ذی‌نفعان شرکت شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.