چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت ×
تعمیر و تعویض دیزل رادیاتور فولادسازی فولاد هرمزگان
15 مرداد 1402 - 16:19
شناسه : 35362
تکنسین حمل‌ونقل صنعتی شرکت فولاد هرمزگان عنوان کرد: تکنسین حمل‌ونقل صنعتی شرکت فولاد هرمزگان گفت: برای نخستین بار دیزل رادیاتور دو مگاواتی خنک‌کننده کوره‌ها که از مهم‌ترین تجهیزات شرکت در زمان قطعی برق است، با اتکا به توان فنی کارشناسان شرکت و شرکت‌های داخلی با موفقیت تعمیر و تعویض شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، حجت عظیمی با اشاره به اینکه این دیزل رادیاتور وظیفه اصلی ارسال آب به کوره‌ها را برای خنک‌کاری بر عهده دارد، بیان کرد: واحد حمل‌ونقل صنعتی در شرکت فولاد هرمزگان که به‌ عنوان زیرمجموعه مدیریت خدمات فنی و پشتیبانی فعالیت می‌کند، انجام امور تعمیرات ماشین‌آلات و تجهیزات سنگین صنعتی و همچنین تعمیر ۲۲ دیزل سنگین از جمله دیزل رادیاتور دو مگاواتی سیالات در ابعاد حدود ۳٫۵ در ۲٫۵ متر را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه رادیاتور دیزل مذکور در فرایند بهره‌برداری طی چند سال گذشته دچار نشتی و خرابی شده بود، ادامه داد: پس از اینکه در جریان اجرای عملیات تعمیرات اساسی سال قبل، به دلیل ضرب‌دیدگی رادیاتور جایگزین موجود در انبار، موفق به تعویض رادیاتور خط تولید نشدیم، مقرر شد در جریان اجرای تعمیرات سال جاری با استفاده از توانمندی‌های تعمیرکاران شرکت و پیمانکاران داخلی استان این رادیاتور را تعمیر کنیم.

تکنسین حمل‌ونقل صنعتی شرکت فولاد هرمزگان تصریح کرد: با همکاری کارشناسان شرکت و پیمانکار طرف قرار داد، خوشبختانه این تجهیز بسیار مهم و حساس در مدت هفت روز تعمیر و به شرکت حمل شد و پس از آن، تست‌های نشتی، فشار و سایر آزمون‌های لازم با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

عظیمی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با روزهای نخست اجرای عملیات تعمیرات (شات‌دان)، رادیاتور قبلی دمونتاژ و رادیاتور تعمیر شده زیر بار با موفقیت نصب و راه‌اندازی شد؛ این در حالی است که نصب این رادیاتور باید از سقف انجام می‌شد که مخاطرات و سختی‌های خود را در پی داشت.

وی در پایان از حمایت‌های مدیریت ارشد شرکت، معاونان، مدیریت‌ها و کارکنان مرتبط و همچنین از پیمانکار طرف قرارداد که دلسوزانه در انجام این کار بزرگ ‌همت گماردند، تشکر و قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.