سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تعهد به پشتیبانی و تامین نیاز زنجیره تولید در «کگل»
26 تیر 1401 - 17:55
شناسه : 30432
مدیر انبارها و سفارشات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: بر اساس نقشه استراتژی شرکت گل‌گهر، مدیریت انبارها و سفارشات در راستای تامین بهره‌وری نیازمندی‌های زنجیره تولید، برنامه‌ریزی انبارش و حمل محصول، در دو حوزه انبار و سفارشات با عنوان پشتیبان مدیریت‌های تولیدی در سازمان نقش‌آفرینی می‌کند.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، حامد احمدی مدیر انبارها و سفارشات گل‌گهر، اظهار داشت: تلاش شده است تا از به وجود آمدن اقلام راکد و متعاقب آن، خواب سرمایه در انبار از طریق واگذاری اقلام راکد موجود در انبارها و استفاده از آن‌ها در طرح‌های توسعه‌ای شرکت و پروژه‌های جدید جلوگیری شود. ضمن اینکه یکی دیگر از رویکردهای در دست اجرا، جمع‌آوری ضایعات موجود در شرکت به واسطه تغییر طرح و ساماندهی محیط کار بوده است که سعی شده برنامه‌ریزی‌های لازم جهت استفاده دوباره در طرح‌های توسعه‌ای گل‌گهر و…، صورت پذیرد.

وی افزود: با توجه به هدف تعیین شده سازمان با موضوع تداوم تولید، پیشروی معادن و افزایش تولید و کمبود فضای دپوسازی محصول به عنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مهم، مطرح می‌شود که این امر نیز با تسطیح و آماده‌سازی زمین‌های موجود در سایت‌های گل‌گهر، در حال پیگیری و انجام است.

مدیر انبارها و سفارشات گل‌گهر، بیان کرد: احداث و جانمایی سیستم‌های توزین جدید با هدف صرفه‌جویی در وقت و بالا بردن درصد آماده‌به‌کاری به عنوان آخرین فیلتر تحویل میزان مقادیر تعیین شده فروش محصول به مشتری، یکی دیگر از اهداف کلان و در حال پیگیری مدیریت بوده است که با توجه به تعریف شاخص و پایش‌های مستمر دستیابی به این امر مهم، تاکنون فراتر از حد انتظار بوده که با کمک همکاران مدیریت ممکن شده است.

احمدی تصریح کرد: همکاری در راستای ایجاد نرم‌‌افزار یکپارچه کدینگ منطقه گل‌گهر و همچنین همکاری در خصوص اجرای پروژه تولید سیستم‌های یکپارچه شرکت، گامی موثر در راستای جلوگیری از جزیره‌ای بودن نرم‌افزارهای مرتبط با ثبت و صدور درخواست خرید، انبارداری و انبارگردانی است که به عنوان یکی از اقدامات موثر در راستای پیشبرد اهداف سازمان مد نظر قرارگرفته است. استفاده از دانش‌های مختلفی نظیر ۶ سیگما، برگزاری جلسات هم‌اندیشی و استفاده از پیشنهادات همکاران مدیریت با هدف رفع موانع و گلوگاه‌های واحد انبارها و سفارشات، بازدید از شرکت‌های همکار با هدف استفاده از تجارب در بخش‌های مختلف و برنامه‌ریزی جهت حضور پرسنل در کلاس‌های آموزشی مرتبط با حوزه کاری با هماهنگی معاونت‌ها و مدیریت‌های مرتبط ازجمله این اقدامات تکمیلی خواهد بود.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های همیشگی مدیران ارشد شرکت، خاطرنشان کرد: با تمام این تفاسیر نباید از اهمیت نقش نیروی انسانی در افزایش عملکرد هر بخش غافل ماند؛ چراکه اگر هر سازمانی را مشابه بدن انسان تصور کنیم، عملکرد نادرست یک عضو باعث اختلال در کارایی سایر اعضا خواهد شد. بنابراین در سازمانی به وسعت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر که تمام ارکان آن هدف مشخصی را دنبال می‌کنند، هماهنگی تمام بخش‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.