جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
تقدیر فرمانده بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ از مدیرعامل مس
21 آذر 1400 - 9:18
شناسه : 21654
سرهنگ وحید تیموری فرمانده بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ و خداداد بیرانوند فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌صورت جداگانه با اهدای لوح سپاس از اقدامات اردشیر سعدمحمدی در حوزه محرومیت‌زدایی و گسترش فعالیت‌‌های جهادی و درمانی تقدیر کردند.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در دیدار اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس با سرهنگ وحید تیموری فرمانده بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ که در محل این شرکت انجام شد، فرمانده بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ اقدامات شرکت مس برای محرومیت‌زدایی و کمک به مردم را ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه‌ها و خدمات خالصانه که در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری بوده امیدآفرین و حائز اهمیت است. در ادامه متن کامل این تقدیرنامه را می‌خوانید:

نظر به فعالیت‌های ارزشمند جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهدای شرکت مس که منجر به اقدامات گسترده جهادی در حوزه‌های درمانی و عمرانی جهت کمک به محرومین گردیده است، بدینوسیله از حمایت ها و پشتیبانی‌های بی‌دریغ جنابعالی کمال تشکر و امتنان را دارم.

علاوه بر این،  در ادامه این جلسه «خداداد بیرانوند» فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت به پاس سخت‌کوشی و زحمات صادقانه و ارزشمند شرکت مس در حوزه فعالیت‌های جهادی با اهدای لوح تقدیر از عملکرد اردشیر سعد محمدی تشکر و قدردانی کرد.

همچنین در پایان این جلسه از زحمات عباس صفری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای مس نیز قدردانی شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.