جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
تقدیر نمایندگان کارکنان و کارگران فولاداکسین از هییت‌مدیره شرکت
20 خرداد 1400 - 12:29
شناسه : 13549
جمعی از کارکنان شرکت در اقدامی خودجوش طی جلسه‌ای تحت عنوان مراسم سپاس و قدردانی که با حضور غلام‌حسین انصاریان رییس هییت‌مدیره، محمدحسین ایزدیان عضو هییت‌مدیره، امین آسیابان سرپرست شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد، نمایندگان کارگران از توجه هییت‌مدیره به مقوله نیروی انسانی با اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل که منجر به همسان‌سازی حقوق و مزایای کارکنان شده است، از زحمات هییت‌مدیره و سرپرست شرکت تقدیر و تشکر کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، غلام‌حسین انصاریان رییس هییت‌مدیره شرکت فولاداکسین خوزستان در این جلسه، اظهار داشت: وضعیت کنونی شرکت حاصل تعهد و تخصص همه کارکنان شرکت است. در این راستا هییت‌مدیره نیز در کنار کارکنان فعال شرکت به وظایف خود عمل کرده و در این راه ثابت قدم خواهیم ماند.

وی همچنین از زحمات امین ابراهیمی مدیرعامل سابق فولاداکسین تقدیر نمود و از ایشان به عنوان مدیری متعهد و جدی در کار یاد کرد و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.

گفتنی است، محمدحسین ایزدیان عضو هییت‌مدیره نیز در این مراسم از زحمات و تلاش‌های همه کارکنان شرکت تقدیر و تشکر کرد و برای خانواده بزرگ اکسین آرزوی موفقیت و پیروزی نمود.

امین آسیابان سرپرست شرکت فولاد اکسین در پایان خاطرنشان کرد: اقدام امروز همکارانم قابل تقدیر و تحسین است. نیروی انسانی یکی از سرمایه‌های اصلی اکسین محسوب می‌شود. اگر همدلی و همبستگی توام با تعهد و تخصص کارکنان شرکت نبود، امروز ما نیز شاهد درخشش اکسین در سطح ملی نبوده‌ایم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.