یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
تقدیر وزیر بهداشت از حمایت فولادمبارکه برای مبارزه با ویروس کرونا
07 اردیبهشت 1400 - 14:11
شناسه : 11278
بیست وسومین آیین پویش ره سلامت، با آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا با حضور وزیر بهداشت و درمان، استاندار اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان، معاون تکنولوژی شرکت فولادمبارکه و مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد. در این آیین، وزیر بهداشت و درمان با اهدای لوحی از تلاش‌های شرکت فولادمبارکه در تامین رایگان اکسیژن و مجهز کردن مراکز درمانی هنگام شیوع ویروس کرونا، تقدیر و تشکر کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طاهره چنگیز رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، در این مراسم، اظهار داشت: آنچه بارها و بارها گفته شده این است که فارغ از کمک‌های ریالی شرکت فولادمبارکه در مقابله با کرونا، با تامین رایگان اکسیژن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توسط این شرکت به آسودگی خاطر در تامین این ماده حیاتی برای بیماران مبتلا به کرونا رسیده‌ایم. از این رو به پاس همراهی یک ساله این شرکت با دانشگاه علوم پزشکی تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: اهمیت و ضرورت اقدام شرکت فولادمبارکه آنجا نمایان می‌شود که مراکز درمانی با محدودیت تامین اکسیژن و تجهیزات تانک اکسیژن و عدم دسترسی به اکسیژن سازها مواجه بودند که با حمایت این شرکت برطرف شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه اقدام شرکت فولادمبارکه در تامین رایگان اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی به دغدغه تامین اکسیژن برای بیماران کرونایی خاتمه داد، گفت: تامین اکسیژن رایگان توسط شرکت فولادمبارکه به نیاز مراکز درمانی استان اصفهان، استان‌‌های هم‌جوار و حتی برخی بیمارستا‌ن‌های شهر تهران پاسخ داد.

چنگیز بیان کرد: داروی اصلی بیماران مبتلا به کرونا، اکسیژن است؛ به بیان دیگر دارویی مهم‌تر از اکسیژن برای این بیماران وجود ندارد. امیدواریم سایر صنایع که به نوعی با اکسیژن به عنوان یک محصول فرعی سر و کار دارند به کمک بیمارستان و مراکز درمان بیایند. اگر این اتفاق رخ دهد دیگر لازم نیست بیمارستان‌های کشور با دغدغه تامین اکسیژن مواجه باشند.

همراهی پیوسته فولادمبارکه با مردم

سید مهدی نقوی معاون تکنولوژی فولادمبارکه اصفهان، در خصوص اقدامات این شرکت در دوران شیوع کرونا، تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، فولادمبارکه به عنوان یک شرکت مسئولیت‌پذیر تلاش کرد در کنار مردم قرار گیرد و توانست در شرایط خاص و ویژه کشور، کمک‌های بسیاری را ارائه کند.

وی ادامه داد: اختصاص بودجه قابل توجه برای خریداری تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی و ارائه اکسیژن رایگان به بیمارستان‌های کشور از جمله اقدامات مهم فولادمبارکه و شرکت‌‌های تابعه نظیر فولادهرمزگان، فولادسنگان و فولادامیرکبیر کاشان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت است.

معاون تکنولوژی فولادمبارکه اصفهان با توجه به قرارگرفتن کشور در موج چهارم کرونا، عنوان کرد: در حال حاضر و با شروع موج چهارم کرونا همچنان مهم‌ترین نیاز یک بیمار کرونایی اکسیژن است. بر اساس سخن پزشکان زمانی که فردی به بیماری کرونا مبتلا می‌شود، هفت برابر گذشته به اکسیژن نیاز دارد بنابراین فولادمبارکه تلاش کرده است مهم‌ترین فاکتور مورد نیاز بیمارستان‌ها را در اختیار آن‌ها قرار دهد تا دیگر دغدغه‌ای در خصوص تامین اکسیژن وجود نداشته باشد.

نقوی اذعان داشت: اقدامات صورت گرفته در حوزه بیماری کرونا تنها یکی از مسئولیت‌های اجتماعی فولادمبارکه به شمار می‌رود. این شرکت در مسائل دیگری مانند آب، محیط‌زیست، تحصیل دانشجویان در دوران کرونا نیز اقداماتی انجام داده است اما این روزها اقدامات کرونایی با توجه به حساسیت شرایط و خطر پیش روی مردم، به صورت خاص از سوی شرکت فولادمبارکه دنبال می‌شود.

نقش مهم شرکت فولادمبارکه در مقابله با شیوع کرونا

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به اقدامات شرکت‌ها به ویژه فولادمبارکه در مقابله با کرونا، اظهار کرد: در مسیر بسیج ملی مقابله با ویروس کرونا، شاهد مشارکت بخش‌های مختلف اعم از انجمن‌ها و موسسات غیردولتی، خیریه‌ها، نهادهای مردمی، سازمان‌ها و بخش خصوصی شامل سازمان‌های تجاری و صنعتی بوده‌ایم. در این راستا شرکت‌هایی که سابقه بیشتری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی داشتند، کمک‌های شایانی کرده‌اند.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه و تعدادی از شرکت‌های بزرگ در استان‌های مختلف، نقش قابل توجهی در تامین اکسیژن مورد نیاز و  پشتیبانی در حوزه های دیگر ایفا کردند که قابل تحسین بوده و امیدواریم که در ماه های آتی ادامه داشته باشد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو ادامه داد: شرکت‌های بسیاری از جمله فولادمبارکه در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، نه تنها در محدوده جغرافیایی خودشان بلکه به استان‌های دیگر نیز کمک‌های شایانی توجهی کرده‌اند. حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برای برندها و شرکت‌های مختلف، حوزه‌ای است که علاوه بر تعهدات انسانی و اخلاقی در توسعه سازمان‌ها و مسیری که در آینده پیش رو دارند، تسهیلگر خواهد بود.
بر اساس این گزارش، در بیست و سومین آیین پویش ره سلامت، آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا، وزیر بهداشت و درمان از حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولادمبارکه، به دلیل اقدامات موثر این شرکت در مدیریت بحران کرونا اعم از تامین اکسیژن رایگان بیماران مبتلا به کرونا و تجهیز مراکز درمانی تقدیر و تشکر کرد. 

متن لوح مذکور بدین شرح است:

جناب آقای مهندس عظیمیان
مدیرعامل محترم مجتمع فولادمبارکه اصفهان

باسلام؛
نظر به نامه شماره ۱۲/۲/۱۴۵۹۴پ مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان، بدینوسیله از همکاری، حمایت و مساعدت‌های مالی و تجهیزاتی جنابعالی جهت کنترل بیماری کووید-۱۹ تشکر و قدردانی می‌نمایم.
امید است در ادامه راه نیز بتوانیم از مساعدت‌ها و همدلی‌های ارزشمند جنابعالی و دیگر مسئولین محترم کشورمان بهره‌مند گردیم و هر چه زودتر شاهد سلامتی و شادابی مردم عزیز کشورمان باشیم.

دکتر سعید نمکی

این لوح به نمایندگی از مدیرعامل توسط مهدی نقوی معاون تکنولوژی شرکت فولادمبارکه، دریافت شد. شایان ذکر است که شرکت فولادمبارکه تاکنون بیش از ۱۲ هزار تن اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌های کشور را به صورت رایگان تامین کرده و از سوی دیگر به تجهیز بیمارستان‌های استان اصفهان یاری رسانده است. بدیهی است این شرکت تا مهار بیماری کرونا، با ایفای مسئولیت اجتماعی به این مهم ادامه می‌دهد.

به گزارش اخبارفلزات، طاهره چنگیز رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، در این مراسم، اظهار داشت: آنچه بارها و بارها گفته شده این است که فارغ از کمک‌های ریالی شرکت فولادمبارکه در مقابله با کرونا، با تامین رایگان اکسیژن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توسط این شرکت به آسودگی خاطر در تامین این ماده حیاتی برای بیماران مبتلا به کرونا رسیده‌ایم. از این رو به پاس همراهی یک ساله این شرکت با دانشگاه علوم پزشکی تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: اهمیت و ضرورت اقدام شرکت فولادمبارکه آن جا نمایان می‌شود که مراکز درمانی با محدودیت تامین اکسیژن و تجهیزات تانک اکسیژن و عدم دسترسی به اکسیژن سازها مواجه بودند که با حمایت این شرکت برطرف شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه اقدام شرکت فولادمبارکه در تامین رایگان اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی به  دغدغه تامین اکسیژن برای بیماران کرونایی خاتمه داد، گفت: تامین اکسیژن رایگان توسط شرکت فولادمبارکه به نیاز مراکز درمانی استان اصفهان، استان‌‌های هم جوار و حتی برخی بیمارستا‌ن‌های شهر تهران پاسخ داد.

چنگیز بیان کرد: داروی اصلی بیماران مبتلا به کرونا اکسیژن است؛ به بیان دیگر دارویی مهم‌تر از اکسیژن برای این بیماران وجود ندارد. امیدواریم سایر صنایع که به نوعی با اکسیژن به عنوان یک محصول فرعی سر و کار دارند به کمک بیمارستان و مراکز درمان بیایند. اگر این اتفاق رخ دهد دیگر لازم نیست بیمارستان‌های کشور با دغدغه تامین اکسیژن مواجه باشند.

همراهی پیوسته فولادمبارکه با مردم؛ از مقابله با کرونا تا کمک به تحصیل دانشجویان

سید مهدی نقوی معاون تکنولوژی فولادمبارکه اصفهان، در خصوص اقدامات این شرکت در دوران شیوع کرونا تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، فولادمبارکه به عنوان یک شرکت مسئولیت‌پذیر تلاش کرد در کنار مردم قرار گیرد و توانست در شرایط خاص و ویژه کشور کمک‌های بسیاری را ارائه کند.

وی ادامه داد: اختصاص بودجه قابل توجه برای خریداری تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی و ارائه اکسیژن رایگان به بیمارستان‌های کشور از جمله اقدامات مهم فولادمبارکه و شرکت‌‌های تابعه نظیر فولادهرمزگان، فولادسنگان و فولادامیرکبیر کاشان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت محسوب می‌شود.

معاون تکنولوژی فولادمبارکه اصفهان با توجه به قرارگرفتن کشور در موج چهارم کرونا، عنوان کرد: در حال حاضر و با شروع موج چهارم کرونا همچنان مهم‌ترین نیاز یک بیمار کرونایی اکسیژن است. بر اساس سخن پزشکان زمانی که فردی به بیماری کرونا مبتلا می‌شود، ۷ برابر گذشته به اکسیژن نیاز دارد بنابراین فولادمبارکه تلاش کرده است مهم‌ترین فاکتور مورد نیاز بیمارستان‌ها را در اختیار آن‌ها قرار دهد تا دیگر دغدغه‌ای در خصوص تامین اکسیژن وجود نداشته باشد.

نقوی اذعان داشت: اقدامات صورت گرفته در حوزه بیماری کرونا تنها یکی از مسئولیت‌های اجتماعی فولادمبارکه به شمار می‌رود. این شرکت در مسائل دیگری مانند آب، محیط‌زیست، تحصیل دانشجویان در دوران کرونا نیز اقداماتی انجام داده اما این روزها اقدامات کرونایی با توجه به حساسیت شرایط و خطر پیش روی مردم، به صورت خاص از سوی شرکت فولادمبارکه دنبال می‌شود.

نقش مهم شرکت فولادمبارکه در مقابله با شیوع کرونا

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به اقدامات شرکت‌ها به ویژه فولادمبارکه در مقابله با کرونا اظهار کرد: در مسیر بسیج ملی مقابله با ویروس کرونا شاهد مشارکت بخش‌های مختلف اعم از انجمن‌ها و موسسات غیردولتی، خیریه‌ها، نهادهای مردمی، سازمان‌ها و بخش خصوصی شامل سازمان‌های تجاری و صنعتی بوده‌ایم. در این راستا شرکت‌هایی که سابقه بیشتری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی داشند، کمک‌های شایانی کرده‌اند.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه و تعدادی از شرکت‌های بزرگ در استان‌های مختلف، نقش قابل توجهی در تامین اکسیژن مورد نیاز و  پشتیبانی در حوزه های دیگر ایفا کردند که قابل تحسین بوده و امیدواریم که در ماه های آتی ادامه داشته باشد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو ادامه داد: شرکت‌های بسیاری از جمله فولادمبارکه در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، نه تنها در محدوده جغرافیایی خودشان بلکه به استان‌های دیگر نیز کمک‌های شایانی کردند. حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برای برندها و شرکت‌های مختلف، حوزه‌ای است که علاوه بر تعهدات انسانی و اخلاقی در توسعه سازمان‌ها و مسیری که در آینده پیش رو دارند تسهیلگر خواهد بود.

براساس این گزارش، در بیست وسومین آیین پویش ره سلامت، آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا، وزیر بهداشت و درمان از حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولادمبارکه، به دلیل اقدامات موثر این شرکت در مدیریت بحران کرونا اعم از تامین اکسیژن رایگان بیماران مبتلا به کرونا و تجهیز مراکز درمانی تقدیر و تشکر کرد. 

متن لوح مذکور بدین شرح است:

جناب آقای مهندس عظیمیان
مدیرعامل محترم مجتمع فولادمبارکه اصفهان

باسلام؛
نظر به نامه شماره ۱۲/۲/۱۴۵۹۴پ مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان، بدینوسیله از همکاری حمایت و مساعدت‌های مالی و تجهیزاتی جنابعالی جهت کنترل بیماری کووید-۱۹ تشکر و قدردانی می‌نمایم.
امید است در ادامه راه نیز بتوانیم از مساعدت‌ها و همدلی‌های ارزشمند جنابعالی و دیگر مسئولین محترم کشورمان بهره‌مند گردیم و هر چه زودتر شاهد سلامتی و شادابی مردم عزیز کشورمان باشیم.

دکتر سعید نمکی.

این لوح به نمایندگی از مدیرعامل توسط مهدی نقوی، معاون تکنولوژی شرکت فولادمبارکه، دریافت شد.

شایان ذکر است که شرکت فولادمبارکه تاکنون بیش از ۱۲ هزار تن اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌های کشور را به صورت رایگان تامین کرده و از سوی دیگر به تجهیز بیمارستان‌های استان اصفهان یاری رسانیده است. بدیهی است این شرکت تا مهار بیماری کرونا با ایفای مسئولیت اجتماعی به این مهم ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.