سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
تلاش خانواده بزرگ فولاداکسین برای رسیدن به  بودجه سال۱۴۰۰
15 اردیبهشت 1400 - 9:24
شناسه : 11715
سرپرست مدیریت عامل شرکت مطرح کرد؛ سیزدهم اردیبهشت ماه جلسه صبحگاهی خط تولید با حضور امین آسیابان سرپرست مدیریت عامل به همراه محمدحسین ایزدیان عضو هییت‌مدیره، امیر غلامی مشاور ارشد مدیریت عامل شرکت و سایر مدیران مربوطه در سالن جلسات خط تولید فولاد اکسین برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در این جلسه مدیران واحدهای تولید، متالوژی، برنامه‌ریزی تعمیرات، برق، تاسیسات، انبارها و خرید حضور داشتند و به ارائه گزارش عملکرد خود در راستای تولیدات شرکت پرداختند، همچنین برنامه‌های پیش رو خود را مطابق با نیازهای خط تولید مورد ارزیابی قرار دادند.

امین آسیابان سرپرست مدیریت عامل شرکت نیز با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای بهینه‌سازی و ارتقاء کیفی خط تولید از مدیران حاضر در جلسه و دیگر مدیران واحدهای مختلف شرکت خواست تا با برنامه‌ریزی و تعیین اهداف، برای تعمیرات سالیانه تصمیمات خود را اتخاذ کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همدلی و مشارکت کلیه واحدها و تلاش در راستای تحقق اهداف شرکت و برنامه‌ریزی لازم جهت دستیابی به مقادیر مشخص شده در بودجه سال ۱۴۰۰ وجود دارد .

لازم به توضیح است که جلسات صبحگاهی خط تولید همه روزه با حضور مشاور ارشد مدیرعامل شرکت و دیگر مدیران در خط تولید برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.