جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
تلاش ذوب‌آهن برای دریافت گواهینامه CARES
29 شهریور 1400 - 11:40
شناسه : 18055
جلسه مقدماتی ممیزی محصول جهت اخذ گواهینامه CARES به صورت ارتباط Online، با حضور پالمر و بهادیر از مدیران موسسه CARES و مدیران مرتبط شرکت در سالن جلسات معاونت بهره‌برداری ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسین دیباجی مدیر کیفیت فراگیر شرکت ذوب‌آهن، اظهار داشت: پالمر در جلسه گواهینامه ممیزی مطابق پاورپوینت ارسالی به معرفی موسسه کرز و دامنه فعالیت این شرکت و چگونگی انجام ممیزی جهت اخذ گواهینامه CARES پرداخت. همچنین در پایان خواسته‌های موسسه کرز از سازمان در جریان انجام ممیزی را اعلام نمود و در این ارتباط استفاده از QR-CODE ثابت و دینامیک بر روی پلاک محصول تولیدی را برای ارسال به کشور انگلستان الزامی دانست. لذا در این جلسه جهت انجام ممیزی برنامه‌ریزی‌های لازم لازم انجام پذیرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین بهادیر مواردی را در خصوص نحوه انجام ممیزی Sustainability که به تازگی جزو الزامات انجام ممیزی جهت اخذ گواهینامه CARES است را ارائه نمود و مقرر شد جلسه هماهنگی قبل از جلسه ممیزی برنامه‌ریزی شود.

شایان ذکر است شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان از سال ۱۳۹۶ تا سال ۱۳۹۸ دارای گواهینامه CARES بوده که از سال ۱۳۹۸ به دلیل تحریم‌های ظالمانه، موسسه CARES این گواهینامه را تمدید نکرده و بدین علت در این سال مجدد ممیزی جهت اخذ گواهینامه به صورت صدور مجدد انجام خواهد پذیرفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.