شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
تلاش شرکت مس برای میزبانی از بازی‌های بین‌المللی
18 شهریور 1400 - 9:46
شناسه : 17476
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی بازدید از روند احداث و تجهیز ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان، پایان آبان ماه را زمان تحویل زمین چمن طبیعی این ورزشگاه جهت انجام بازی‌های لیگ برتر اعلام کرد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به رتبه هشتم سال گذشته تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در کشور و راهیابی این تیم به لیگ برتر اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه این رتبه برای سال اول بسیار خوب است، اما تلاش داریم با توجه به تدابیر انجام شده و با افزایش تجربیات رتبه بهتری کسب کنیم. همچنین امیدواریم برای سال آینده بتوانیم‌ سهمیه حضور در لیگ آسیا را به دست آوریم.

وی افزود: در این راستا برنامه سه ساله‌ای تدوین شد که امیدواریم‌ با تلاش همه ارکان‌ از جمله هییت‌مدیره باشگاه، سرمربی، بازیکنان و نیز مسئولان؛‌ این تیم‌ بدون دغدغه، موفقیت‌هایی را کسب کرده و بتواند از حیثیت ورزشی مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران دفاع کند. علاوه بر این ۳ ورزشگاه در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و شهربابک در دست احداث هستند.

مدیرعامل شرکت مس گفت: ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان دارای ظرفیت ۱۵ هزار نفری است که با تکنیک‌های طراحی شده و دارای رختکن مجزا، شرایطی ویژه برای تمرین ابتدایی، اتاق مربیان و دیگر امکانات دیگر است.

سعد محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این ورزشگاه بازی‌های بین‌المللی را در آن داشته باشیم که ساخت این ورزشگاه به مانند استادیوم شماره دو به‌صورت ۲۴ ساعته سرعت خواهد گرفت. برای خرید تجهیزات مورد نیاز هم تسهیلاتی فراهم شده است. لذا امیدورایم در نیم فصل دوم بتوانیم شرایط استفاده از این استادیوم را برای تیم فوتبال رفسنجان فراهم کنیم.

گفتنی است، در این بازدید مهدی اهرابی عضو هییت‌مدیره و معاون هماهنگی، محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس، حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه، سعد عبدی مدیر برنامه‌ریزی و نظارت، محسن ارسلان رییس هییت‌مدیره باشگاه، اردشیر سعدمحمدی را همراهی کردند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.