جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
تلاش چشمگیر ذوب‌آهن برای حل رفاهیات کارکنان شرکت
04 اسفند 1400 - 13:29
شناسه : 24987
آیین افتتاح رستوران آگلومراسیون با حضور سرپرست مدیریت عامل، علیرضا رضوانیان معاون برنامه‌ریزی و توسعه، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، روح‌اله صالحی مدیر خدمات و امور رفاهی و دیگر مسئولان شرکت ذوب‌آهن دوم اسفندماه برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن در آیین افتتاح رستوران آگلومراسیون، با اشاره به دستاوردهای جدید این شرکت که بالندگی بیشتر ذوب‌آهن را نوید می‌دهد، اظهار داشت: تلاشگران شرکت با همت و تلاش وصف ناشدنی توانستند رکورد تولید ماهانه چدن که مربوط به سال ۱۳۹۳ بود را شکسته و برگ زرینی به تاریخ پرافتخار این صنعت بی‌افزایند. همچنین توانستند برخی از مشکلات تامین مواد اولیه را حل کنند و در این راستا امیدواریم تولید و بهره‌وری به بیشترین حد ممکن خود برسد.

وی افزود: بهبود تولید و شرایط اقتصادی شرکت موجب بهبود معیشت کارکنان می‌شود. با توجه به شرایط اقتصادی که سفره کارکنان را کوچک‌تر نموده، این وظیفه را احساس می‌کنیم که به رفاهیات پرسنل باید توجه شود و معیشت آنان در اولویت قرار گیرد تا با این روش از همت تلاشگران شرکت قدردانی کنیم.

آغاز بهره‌برداری از رستوران شرکت ذوب‌آهن

مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب‌آهن، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، فرصتی بود تا برخی رستوران‌ها که احتیاج به تعمیرات اساسی داشتند بازسازی و نوسازی شوند و این رستوران با زحمت و تلاش مدیریت‌های مرتبط به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان با اشاره به اینکه اولویت این معاونت، ارائه بهترین و مناسب‌ترین خدمات به کارکنان شرکت است، خاطرنشان کرد: رضایتمندی و حفظ آرامش تلاشگران شرکت هدف اصلی معاونت پشتیبانی و خدمات اجتماعی بوده و این بخش همواره پذیرای نظرات سازنده پرسنل است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.