سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
تلاش کوپال برای افزایش ظرفیت کارخانه پروفیل
14 مهر 1400 - 14:41
شناسه : 18793
مدیرعامل شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان مطرح کرد؛ مدیرعامل شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان با اشاره به شرایط تولید در یک سال گذشته، گفت: خوشبختانه وضعیت تولید شرکت طی یک سال اخیر خوب بود، اما متاسفانه در زمینه تخصیص ارز با مشکلاتی مواجه شدیم.
ارسال توسط : منبع : باشگاه آلومینیوم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهران رضاییان مدیرعامل شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان، اظهار داشت: شرکت طی یک سال اخیر توانست در حوزه واردات ماشین‌آلات و مواد اولیه فعالیت کند، اما متاسفانه در زمینه تخصیص ارز مشکلات بسیاری داشتیم؛ چراکه زمان تخصیص طولانی مدت شده و آلومینیوم کوپال حدود ۵ ماه است که در نوبت قرار دارد. البته در کنار تخصیص ارز، قطع برق واحدهای صنعتی از دیگر موانعی است که تولیدکنندگان را با مشکل همراه کرد.

وی در خصوص تاثیر کرونا بر صنعت، افزود: همه‌گیری ویروس کرونا چندان روی فعالیت شرکت تاثیر نداشت، زیرا بازار آلومینیوم بیشتر به افزایش و کاهش قیمت‌ها واکنش نشان می‌دهد. به هر میزان بازار به سمت افزایش قیمت‌ها می‌رویم، تقاضا در بازار بیشتر می‌شود.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم کوپال اصفهان درباره رونمایی از محصول جدید در نمایشگاه امسال در و پنجره، گفت: شرکت امسال در نمایشگاه چند رنگ آندایز جدید(رنگ مشکی و طلایی) و در حوزه محصولات جدید جام بالکن چند سیستم ترمال بریک را معرفی کرد. لذا قصد داریم در سال جاری برروی سیستم‌های مختلفی کار کنیم که امیدواریم برای نمایشگاه ساختمان پروفیل‌های جدید آماده شود تا جای مانور بیشتری در آن رویداد داشته باشیم.

رضاییان بیان کرد: در مجموعه به دنبال طرح توسعه هستیم، البته اگر در حوزه صنایع کار شرکت تسهیل شود، به دنبال تولید یراق بوده و همچنین در حوزه فعالیت‌های خود در پی اجرای طرح‌های توسعه و گسترش کارخانه پروفیل و افزایش ظرفیت نیز هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه رونق صنعت نیازمند ارتباط با دنیا، واردات ماشین‌آلات و تکنولوژی است، اما متاسفانه امروز به دلیل تحریم‌ها شاهد نظام واسطه‌گری در محصولاتی همچون منیزیم هستیم که منجر به افزایش قیمت می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.