جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
تمركز فولادمباركه بر تولید و پیشرفت کشور است
30 بهمن 1399 - 10:10
شناسه : 7419
امام جمعه شهرستان مبارکه در جریان دیدار با مدیر روابط عمومی فولادمبارکه و هییت همراه با امام جمعه این شهرستان ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان این شرکت در بخش تولید و ایفای نقش آنها در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی گفت: قابل ستایش است با وجود شرایط فعلی که از نظر اقتصادی در موقعیت خاصی کشور به سر می‌برد، مدیریت فولادمبارکه در امور خرد و کلان همراه و یاور جامعه و پاسخگوی بخش‌های قابل توجهی از درخواست‌ها بوده است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت الاسلام والمسلمین مهدی موسوی امام جمعه شهرستان مبارکه در ادامه تعامل این شهرستان با شرکت فولادمبارکه را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با رویکرد مدیرعامل این شرکت و مدیریت جدید روابط عمومی این تعاملات در ادامه کار نیز به شکل هدفمندتر و موثرتری ادامه یابد.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها در ادامه با بیان این که تمرکز فولادمبارکه بر تولید و پیشرفت است و دشمن به دنبال تفرقه افکنی، افزود: بدون شک این روابط عمومی‌ها هستند که می‌توانند دغدغه‌های فی مابین سازمان‌ها و جامعه را به مراجع ذیصلاح و تصمیم‌گیرنده اطلاع رسانی کنند.

امام جمعه شهرستان مبارکه در بخش پایانی سخنان خود توجه حداکثری فولادمبارکه به منظقه را خواستار شد.

ایجاد فضای همدلی و تزریق امید به جامعه مایه دلگرمی مردم و تقویت نظام است

در ادامه این دیدار هادی نباتی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: از صمیم قلب اعتقاد ما بر این است که باید از فضا و ظرفیت‌های علما، نخبگان و مسئولان دلسوز برای اعتلای سازمان و در راستای منافع ملی استفاده کرد.

وی با تاکید بر این که فولادمبارکه مولود انقلاب و به عنوان یک صنعت ملی برای همه بخش‌های کشور منشأ اثر است، بیان کرد: این جای بسی خوشحالی است که این شرکت همواره پرداختن به مسئولیت‌های اجتماعی را رسالت خود دانسته و از این پس هم به یقین در راستای خدمت رسانی به جامعه و ذینفعان تلاش خود را دوچندان خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه تحکیم روابط و توسعه همکاری‌های فولادمبارکه با جامعه روحانیت را یک ضرورت دانست و ادامه داد: باید با نگاه انقلابی و جهادی در این عرصه نیز تلاش کنیم تا انشاءالله کشور از این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها به سلامت عبور کند به خاطر داشته باشیم، ایجاد فضای همدلی و تزریق امید به جامعه مایه دلگرمی و تقویت نظام است. مقوله‌ای که جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگر به آن نیاز دارد.

باتی از وجود بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و مولد در کشور به عنوان ارکان اقتصادی کشور یاد و اضافه کرد: باید همه دستگاه‌ها از صنایعی مانند فولادمبارکه اصفهان که زیرساخت بسیاری از صنایع کوچک را فراهم می‌کنند، مورد حمایت قرار دهند تا این سازمان‌ها بتوانند همچنان در عرصه تولید و مسئولیت‌های اجتماعی نقش آفرینی نمایند. نباید فراموش کرد که دشمن مترصد استفاده حداکثری از فضای تفرقه است. همچنانکه رهبر معظم انقلاب همواره همگان را از پرداختن و دامن زدن به هرگونه کج اخلاقی‌ها و فضاهایی که ایجاد تفرقه می نماید برحذر داشته‌اند.

این گزارش حاکی است در جریان این دیدار ائمه جمعه شهرهای شهرستان مبارکه نیز به طور جداگانه به بیان نقطه نظرات خود پیرامون گسترش فضای همکاری با فولادمبارکه پرداختند که مورد توجه مدیر روابط عمومی فولادمبارکه و همراهان قرار گرفت. 
انتهای یپام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.