سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
توجه به پدافند غیرعامل مسیری موثر برای افزایش سرمایه‌پذیری
05 بهمن 1400 - 12:08
شناسه : 23633
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بر اهمیت آموزش مدیران در حوزه‌ی پدافند غیرعامل تاکید کرد و گفت: یکی از راه‌های اعتمادسازی در سرمایه‌گذاران و از مهم‌ترین راهکارهای افزایش سرمایه‌پذیری توجه بیشتر به مباحث پدافند غیرعامل است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه خلیج‌فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سردار محسن ساسانی جانشین رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور روز گذشته مورخ ۴ بهمن‌ماه میهمان منطقه ویژه خلیج فارس بود و ضمن بازدید از این منطقه عظیم اقتصادی، نشستی نیز با حسن خلج طهرانی مدیرعامل این منطقه و سایر مدیران عامل شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه خلیج فارس برگزار کرد.

حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه خلیج‌فارس در این نشست با تاکید بر اهمیت مباحث حوزه‌ی پدافند غیرعامل، اظهار داشت: همان‌گونه که برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای پیمانکار آب، گاز و برق جذب می‌کنیم باید در تمامی این حوزه‌ها گروهی نیز مباحث پدافند غیرعامل را بررسی کنند تا خطرات به حداقل برسد.

وی افزود: این منطقه در مقابل سرمایه‌گذارانی که برای تکمیل یک پروژه تمام دارایی خود را می‌گذارند، مسئولیت داریم و باید اعتماد آنان را جلب کنیم و یکی از راه‌های اعتمادسازی در سرمایه‌گذاران و از مهم‌ترین راهکارهای افزایش سرمایه‌پذیری توجه بیشتر به مباحث پدافند غیرعامل است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس سپس ضمن تشریح اهمیت پدافند غیرعامل برای ایجاد توسعه‌ی اقتصادی، گفت: در زمینه‌ی پدافند غیرعامل باید مسئله‌ی آموزش را بیش‌ازپیش مدنظر قرار دهیم.

خلج طهرانی در پایان با تاکید بر حاکم شدن نگاه تخصصی در حوزه‌ی پدافند غیرعامل، خاطرنشان کرد: شاید برخی از مدیران منطقه از سطح تهدیدات آگاه نباشند، اما باید راهکارهای مدیریتی در بحث آموزش مورداستفاده قرار گیرد تا نگاه تخصصی آنان ارتقا یابد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.