سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تودیع مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم المهدی
01 اردیبهشت 1401 - 9:06
شناسه : 26906
طی برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم المهدی، محمدرضا قاسمی برای کرسی مدیریت عامل این شرکت برگزیده شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت آلومینیوم المهدی
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، صبح روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۱، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی با حضور اعضای هییت‌مدیره این شرکت و هییتی از مدیران ارشد گروه مپنا و مدیران و نمایندگان کارکنان شرکت المهدی، در محل سالن اجتماعات این شرکت در بندرعباس برگزار و ضمن تقدیر از اقدامات حمید مهتدی، محمدرضا قاسمی به‌ عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

 محمدرضا موثقی‌نیا رییس هییت‌مدیره شرکت آلومینیوم المهدی، ضمن اشاره به دوران پرفرازونشیب این شرکت از ابتدای تاسیس تاکنون، ورود مپنا را سبب رونق این کارخانه عنوان کرد و اظهار داشت: پس از گذشت ۴۰ ماه، همه‌ ارکان آلومینیوم المهدی با فعالیت شبانه‌روزی و مدیریت صحیح، بحران را پشت سر گذاشتند و شرکت را به نقطه‌ قابل قبولی رساندند

وی، قاسمی را مدیری کاردان، باتجربه و از بدنه‌ شرکت مپنا خواند و افزود: امیدواریم توانایی مدرعامل جدید با همراهی کارکنان، وضعیت قابل‌ قبول المهدی را به وضعیت عالی تبدیل کند و در سال‌ پیش رو شاهد رشد و تعالی بیشتر شرکت باشیم.

رییس هییت‌مدیره شرکت آلومینیوم المهدی، تولید حداکثری و کیفی را از ویژگی‌های یک کارخانه متعالی خواند و گفت: تولیدات المهدی باید در سطح استانداردهای بین‌المللی بوده و با پیروی از اصول فروش هوشمند و با پایش قیمت‌ها در بازارهای داخلی و خارجی، عرضه و صادرات خود را مدیریت کند.

موثقی‌نیا در ادامه بر توسعه‌ زیرساخت‌ها تاکید و بیان کرد: زنجیره تولید همگام با تکنولوژی روز و با نگاهی به آینده، باید توسعه یابد و برای رسیدن به بهره‌وری و سوددهی بیشتر نیازمند همراهی و تلاش روزافزون کارکنان هستیم.

وی، پرهیز از حواشی را عنصری کلیدی خواند و ادامه داد: از همه این درخواست را داریم که در نگهداری و تعمیرات دستگاه‌ها و تجهیزات، دقت لازم را داشته باشند و تمرکز خود را به کار بهره‌ورانه معطوف سازند.

محمدرضا قاسمی مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم المهدی، ضمن اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر گروه مپنا در کشور و منطقه، اذعان کرد: مپنا در برخی از حوزه‌های عملیاتی، در سطح جهانی است و در شاخص‌های بین‌المللی در رتبه‌های بالایی قرار دارد که امیدواریم بتوانیم توسعه و رشد شرکت آلومینیوم المهدی را در سال‌های آینده سرعت بخشیم.

وی، بار دیگر از اقدامات مدیرعامل پیشین تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: خواسته‌های هییت‌مدیره و خط‌مشی مپنا، محور فعالیت‌های آینده ما خواهد بود و سعی داریم با هدف تعالی سازمانی تمامی ذی‌نفعان را در فرایند رشد مدنظر داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی، نیروی انسانی را ارزشمندترین ثروت و دارایی هر مجموعه خواند و تصریح کرد: یک مجموعه اقتصادی و صنعتی بدون نیروهای متخصص، مخلص، صادق، دلسوز، متعهد، پویا و با تفکر خلاق هرگز نمی‌تواند به مقاصد خود برسد، بنابراین رکن اصلی المهدی، ارتقا کارکنان در تمامی سطوح‌ شغلی است.

قاسمی، بر بهبود معیشت و رضایتمندی کارکنان تاکید کرد: حرکت به سمت تعالی سازمانی، افزایش بهره‌وری، بهبود شاخص‌ها در کیفیت و کمیت و استفاده بهینه از منابع سازمان به انتفاع، همه‌جانبه‌ سهام‌داران و همچنین اجتماع منجر خواهد شد.

وی، مطرح کرد: اشتغال پایدار در المهدی، سبب ارتقاء شاخص‌های اجتماعی منطقه می‌شود و سطح جامعه را در ابعاد مختلف ارتقا خواهد داد. عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حفاظت از محیط‌زیست را فراموش نخواهیم کرد؛ چراکه قطعا در دوردست‌ترین نقاط هرمزگان نیز افرادی چشم به حمایت‌های ما دوخته‌اند و در این حوزه وظایف سنگینی بر دوش ما قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی، ارتقا برند شرکت در سطح بین‌المللی را موضوعی مهم و از اهداف خود قلمداد کرد: باید در کنار هم تلاش کنیم تا برند المهدی در سطح جهانی بدرخشد و همواره در شاخص‌های مختلف یکی از درخشان‌ترین شرکت‌های منطقه و دنیا باشیم.

قاسمی، در پایان همدلی، وحدت و یکپارچگی را راز موفقیت و کلید دستیابی به اهداف ترسیمی دانست و خاطرنشان کرد: هر سازمان با استفاده از تفکرات مفید و ارزشمند کارکنان نشاط خواهد یافت و امیدواریم بتوانیم محصولی درخور نام و اعتبار ایران اسلامی تولید کنیم. انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.