پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه
10 فروردین 1400 - 15:25
شناسه : 9446
مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: به مناسبت سال نو و هم‌زمان با اعیاد شعبانیه، 11 هزار بسته معشیتی در مرحله چهارم «رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه» در روستاهای استان کرمان و آذربایجان شرقی توزیع شد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش مس پرس، محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، اظهار داشت: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، این بسته‌های معشیتی در بین نیازمندان، مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی، بهزیستی و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا، در روستاهای کرمان و تبریز توزیع شد.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بخشی از این کمک‌ها در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی توزیع می‌شود.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با بیان اینکه کمک‌های جهادی و مومنانه شرکت ملی صنایع مس ایران در قالب‌های مختلف صورت گرفته است، گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران از اواخر سال گذشته در کنار برگزاری سه مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه، سه اردوهای جهادی پزشکی را در مناطق کم‌‎برخوردار کشور برگزار کرد و به ۱۴ هزار نفر خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه داد.

خلیلی در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این کمک‌ها طی ماه‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت و از طریق مجتمع‌ها در بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.