پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
توسعه صادرات با تولید محصولات باکیفیت و استاندارد
30 آبان 1402 - 16:23
شناسه : 35978
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح کرد: مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در نشست با مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل‌ونقل و ماشین‌آلات سازمان ملی استاندارد گفت: حرکت در مسیر تولید محصولات منطبق با استانداردهای روزدنیا، علاوه بر ارتقای فروش صادراتی به بهبود عملکرد صنایع نیز منتهی می‌شود.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد اکسین خوزستان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، علی محمدی با بیان اینکه برای رسیدن به کیفیت مطلوب باید استانداردهای لازم را رعایت کنیم، تصریح کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از صنایع مهم کشور برای آنکه در بازارهای بین‌المللی بتواند قدرت و توان رقابتی خود را افزایش دهد، باید مطابق استانداردهای جهانی محصولات خود را تولید کند.

وی از آمادگی کامل شرکت فولاد اکسین خوزستان جهت همکاری با سازمان استاندارد خبر داد و در عین حال توجه به استاندارد و شاخصه‌های آن در فرایند تولید محصولات را ضامن تامین کیفیت بالای محصولات عنوان کرد.

علی داودی، مدیرکل استاندارد خوزستان در حاشیه این نشست، مطرح کرد: استاندارد در فرایند تولید محصولات به‌ قدری اهمیت دارد که این شاخصه در دنیای کنونی دیگر یک انتخاب به‌ شمار نمی‌رود بلکه ضرورتی انکارناپذیر و لازم‌الاجراست.

وی با اشاره به تاثیر مستقیم رعایت شاخصه‌های استاندارد در جذب مشتریان خارجی و افزایش صادرات، اظهار داشت: هرچه محصول تولیدی به استانداردهای جهانی نزدیک باشد، قطعا میزان صادرات و ارزآوری نیز افزایش می‌یابد. صنعت فولاد به ویژه حوزه تولید ورق‌های فولادی به‌ عنوان یکی از صنایع پیشران و اثرگذار بر اقتصاد کشور، موظف به رعایت شاخصه‌های استاندارد است.

گفتنی است مدیرعامل و معاونان شرکت فولاد اکسین خوزستان، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل‌ونقل و ماشین‌آلات سازمان ملی استاندارد و مدیرکل استاندارد خوزستان را در بازدید از خط تولید ورق‌های فولادی این شرکت همراهی کردند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.