سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
توسعه ۱.۷ هزار میلیارد ریالی زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی سمنان
05 آبان 1400 - 10:31
شناسه : 19693
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: یک‌هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی استان در نیمسال دوم ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان، اظهار داشت: یک‌هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال اعتبار از منابع شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در نیمه دوم سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» برای توسعه زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه می‌شود.

وی افزود: این میزان اعتبار صرف تقویت شبکه برق، آبرسانی، گازرسانی، خیابان‌کشی، توسعه فضای سبز و تکمیل طرح‌های تصفیه خانه‌ای در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان می‌شود. لذا تقویت امکانات و توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان با افزایش جذب سرمایه‌گذار ارتباط مستقیم دارد و در این زمینه موثر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، گفت: سال گذشته ۹۲۴ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان هزینه شد. طی سال‌های اخیر استان سمنان رتبه‌های برتر کشور در جذب سرمایه‌گذار برای شهرک ها و نواحی صنعتی را به خود اختصاص داد.

آل‌بویه در پایان خاطرنشان کرد: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب، همراهی و همدلی دستگاه‌های مختلف امید است این روند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است، تداوم یابد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.