جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
موفقیت سالکو در تولید بیش از ۶۰ هزار تن شمش آلومینیوم
08 بهمن 1399 - 16:52
شناسه : 5886
مدیرعامل کارخانه آلومینیوم جنوب از تولید بیش از ۶٠ هزار تن شمش در کارخانه متبوعش خبر داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی آلومینوم جنوب
پ
پ

 علی عبدالله‌نژاد مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب(سالکو) صبح امروز در نشست شورای اداری لامرد با تبریک دهه فجر و روز گمرک و تشکر از مسئولان در بهره‌برداری کارخانه آلومینیوم در لامرد، گفت: پیشرفت صنعتی در پرتو همکاری، همدلی، امنیت و مهیا بودن زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاران اتفاق می‌افتد.

وی افزود: به باور متخصصان صنعت آلومینیوم، اکنون محصولات کارخانه آلومینیوم جنوببا رقبای جهانی برابری می‌کند، همچنین موفق شد از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ محصول شمش آلومینیوم خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند.

همچنین این کارخانه باوجود مخالفت‌های منتقدان و شرایط بد تحریم‌های ظالمانه، موفق به جذب نیرو‌های متخصص و تولید بیش از ۶۰ هزار تن شمش آلومینیوم شد و در صدد آن هستیم که فروردین سال ۱۴۰۰ به ظرفیت تولید پیش از ۲۰۰ هزار تن شمش آلومینیوم دست یابیم.

علی عبدالله‌نژاد گفت: افتتاح این کارخانه مانع از حضور جوانان تحصیل کرده برای اشتغال در دیگر مراکز صنعتی شد و اکنون ۱۲۰۰ جوان مستعد در بخش‌های مختلف این کارخانه مشغول به‌کار هستند و با برگزاری یکصد هزار نفر ساعت آموزشی، توانمندی آنها ارتقا پیدا کرد. وی تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد نیروهای کارخانه آلومینیوم جنوب، بومی لامرد و شهرستان‌های پیرامونی و بخش‌های تابعه هستند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.