سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
تولید روزانه ۵۱۲۳ تن کلاف گرم در مجتمع فولاد سبا
15 اردیبهشت 1400 - 10:34
شناسه : 11716
مدیرعامل مجتمع فولاد سبا عنوان کرد؛ مدیرعامل مجتمع فولاد سبا، گفت: در راستای عمل به شعار سال و همزمان با شب‌های قدر، تولید روزانه به پنج هزار و ۱۲۳ تن کلاف گرم رسید. علاوه بر این در تلاش هستیم تا با رفع موانع به تولید سالیانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن کلاف گرم دست پیدا کنیم.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مصطفی عطایی‌پور مدیرعامل مجتمع فولاد سبا، اظهار داشت: در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها» توانستیم با تلاش و همدلی کارکنان مجتمع فولاد سبا، تولید کلاف گرم در این مجتمع را به پنج هزار و ۱۲۳ تن برسانیم.

وی با بیان این‌که رکورد قبلی تولید در مجتمع فولاد سبا به میزان ۵ هزار و ۶۲ تن در ۲۶ اردیبهشت ماه سال گذشته ثبت شد، افزود: رکورد جدید علی‌رغم موانع زیاد به ویژه شیوع ویروس کرونا و کاهش نیروی انسانی در خطوط تولید به دست آمد. که از این میزان تولید حدود ۹۰ درصد آن مربوط به ورق‌های ضخامت ۲ میلی‌متر با کیفیت مطلوب است که یکی از محصولات پرکاربرد در تولید لوله و پروفیل و آبگرمکن در کشور به شمار می‌رود. و بخشی از این ورق‌های تولیدی در شرکت فولادمبارکه نورد سرد می‌شود و با ارزش‌افزوده بالا در صنایع لوازم خانگی، ورق رنگی و ورق‌های گالوانیزه کاربرد خواهد داشت.

مدیر مجتمع فولاد سبا، گفت: تلاش حداکثری مدیریت و کارکنان این مجتمع، تامین مواد اولیه و قطعات، بهره‌گیری از تجارب ارزشمند گذشته، افزایش سرعت تولید در خطوط مختلف تولید ازجمله فولادسازی، ریخته‌گری و نورد گرم و همچنین از کاهش توقفات اضطراری و افزایش کیفیت آهن‌اسفنجی تولید شده در این مجتمع، مهم‌ترین دلایل ثبت این رکورد است.

عطایی‌پور بیان کرد: با آماده‌سازی فعالیت‌های نوسازی اتوماسیون نورد گرم و ریخته‌گری در مجتمع فولاد سبا می‌توان گام بزرگی برای تحقق تولید سالیانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن کلاف گرم برداشت. 

مدیر مجتمع فولاد سبا در پایان ضمن قدردانی از تلاش کارکنان و حمایت‌های مدیریت ارشد فولادمبارکه خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه این روند موفقیت‌آمیز همچنان شاهد تثبیت شرایط موجود خطوط تولید و دستیابی به اهداف از پیش تعیین‌شده در مجتمع فولاد سبا باشیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.