سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تولید محصولات خاص و با ارزش افزوده بالا در ذوب‌آهن
27 مرداد 1401 - 13:28
شناسه : 31322
مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان گفت: تولید محصولات خاص و با ارزش افزوده بالا، اولویت اصلی ذوب‌آهن اصفهان است و در این راستا طی 6 ماه گذشته، ۱۲ محصول جدید تولید شده است.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومس شرکت ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین و هیئت همراه، چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه، ضمن حضور در ذوب‌آهن اصفهان و بازدید از خط تولید و طرح‌های توسعه این شرکت، با مدیرعامل و دیگر مسئولان ذوب‌آهن دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

ابراهیم بازیان، مدیرعامل هلدینگ شستا در این دیدار بیان کرد: ذوب‌آهن اصفهان، فضای مقدسی دارد؛ چراکه آکنده از عطر شهادت و ایثار و همچنین فرهنگ کارگری این شرکت از قداست والایی برخوردار است.

وی افزود: ذوب‌آهن اصفهان از استوانه‌های صنعت کشور است و امروز با ۵۰ سال تجربه و با پشتوانه مهارت و دانش کارکنان شایسته خود، باید با رویکرد دانش‌بنیان به سمت توسعه‌های اساسی برود تا در گام دوم انقلاب با هدف و استراتژی مشخص ، مسیر پیشرفت و بالندگی را طی کند.

مدیرعامل هلدینگ شستا با اشاره به تلاش ذوب‌آهن برای تولید محصولات خاص و با ارزش افزده بالا، عنوان کرد: محصولات تولیدی ذوب‌آهن برای کشور اهمیت بسیاری دارد؛ از جمله ریل که یک محصول استراتژیک است . همچنین محصولات ساختمانی جدید این شرکت می‌تواند سرعت ساخت و ایمنی ساختمان را افزایش دهد و در کاهش قیمت تمام‌ شده آن نیز موثر است.

بازیان، توسعه کشور را در گرو رشد صنعت از جمله صنایع فولادی دانست و مطرح کرد: توسعه ذوب‌آهن و افزایش تولید آن، در پیشرفت پروژه‌های عمرانی اثر‌بخش است و فعالیت این شرکت، سایر بخش‌ها از جمله معادن کشور به ویژه معادن زغال‌سنگ را فعال‌تر می‌کند.

وی تصریح کرد: هلدینگ شستا، رویکرد هم‌افزایی را نه تنها در شرکت‌های تابعه خود بلکه در کل کشور، پیگیری می‌کند و با این رویکرد تلاش می‌شود حمایت لازم از ذوب آهن جهت توسعه و بالندگی بیشتر صورت پذیرد.

امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین نیز در این دیدار اذعان کرد: سرمایه اصلی ذوب‌آهن اصفهان، تلاشگرانی است که با روحیه ایثارگری برای حفظ تولید این شرکت جهاد می‌کنند. به گونه‌ای که این شرکت، در شرایط تحریم و با وجود بحران آب، از برنامه تولید جلو‌تر است.  

وی با اشاره به پروژه بازسازی باتری شماره دو این شرکت، اضافه کرد: در راستای هم‌افزایی، در صدد هستیم زغال‌سنگ مورد نیاز این مجتمع عظیم صنعتی تامین شود که این امر، هم در تولید و هم در حاشیه سود این شرکت تاثیر بسیاری دارد.

ابراهیم رخصتی، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدار بیان کرد: این مجتمع عظیم صنعتی برای اولین‌ بار در تاریخ بهره‌برداری، از برنامه تولید خود پیش است و امیدوار هستیم با این روند، برنامه تولید امسال محقق شود.

 وی با اشاره به اینکه ذوب‌آهن در سال گذشته، رکورد جدیدی در تولید سالانه خود ثبت کرد، افزود: تولید محصولات خاص و با ارزش افزوده بالا، اولویت اصلی ذوب‌آهن اصفهان است و در این راستا طی ۶ ماه گذشته، ۱۲ محصول جدید تولید شده است.

مدیر‌عامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان در پایان یادآور شد: این مجتمع عظیم صنعتی، در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد و از بالاترین تکنولوژی در صنعت فولاد بهره‌مند است. بنابراین با حمایت بیشتر، می‌تواند به جایگاه واقعی خود در صنعت فولاد کشور برسد. 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.