شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت ×
تولید میلگرد آج‌دار مرکب در فولاد خراسان
16 شهریور 1401 - 16:00
شناسه : 31589
معاون بهره‌برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان گفت: بنا بر نیاز مشتریان و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، عرضه میلگرد آج‌دار مرکب 500 مطابق با استاندارد ملی را آغاز کرده‌ایم.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خراسان، فرشید فضیلتی اظهار کرد: تولید میلگرد آج‌دار مرکب (موسوم به آج ۵۰۰) مطابق با استاندارد ملی در ناحیه نورد این مجتمع پس از بررسی‌های فنی و آماده‌سازی تجهیزات و شرایط مورد نیاز انجام شد.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد خراسان مطرح کرد: این محصول جدید، کاربرد متفاوتی در صنعت ساختمان دارد و این دستاورد حاصل تلاش همکاران «نورد» و «کنترل کیفیت» مجتمع است.

بختیاری، معاون «بازاریابی و فروش» مجتمع فولاد خراسان نیز با بیان اینکه ورود به بازارهای جدید و جذب مشتریان، مستلزم تنوع و توسعه طیف محصولات تولیدی شرکت است، افزود: تولید این محصول بر‌ اساس مطالعه بازار و تقاضای مشتریان داخلی و خارجی صورت‌ گرفته و امکانی تازه به قابلیت‌های حوزه بازاریابی و فروش شرکت از طریق تنوع سبد محصولات نهایی اضافه کرده است.

مدیر واحد «نورد» مجتمع تولیدی فولاد خراسان نیز درباره تولید محصول جدید، گفت: شمش به‌ کار گرفته‌ شده در تولید میلگرد آج مرکب، دارای مشخصات کیفی متناسب و مبتنی بر درخواست مشتریان بوده که در واحد فولادسازی مجتمع و براساس مختصات و ویژگی‌های مورد درخواست، تولید شده بود.

خانی افزود: از ویژگی‌های میلگرد با آج مرکب (آج ۵۰۰) داشتن خواص مکانیکی بالا (استحکام کششی و تسلیم بالا) با ازدیاد طول مناسب است. با استفاده از این محصول نهایی، مصرف میلگرد در سازه‌های بتنی کاهش یافته و علاوه بر کاهش هزینه، دارای تاثیرات مثبت زیست‌محیطی است.

گفتنی است، این محصول دارای استاندارد شماره INSO-3132 «سازمان ملی استاندارد ایران» بوده و آماده عرضه به بازار بر اساس سفارش مشتریان است.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.