شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
تولید میلگرد آلیاژی ۳۰ در ذوب‌آهن
06 مهر 1400 - 9:50
شناسه : 18333
سرپرست خدمات فنی و تولید مدیریت مهندسی نورد ذوب‌آهن گفت: با گسترش برنامه‌های فنی مهندسی مدیریت نورد، پس از تولید آرک TH۳۶ و ریل مترو UIC۵۴، میلگرد آلیاژی ۳۰ نیز طی یک ماه اخیر به عنوان سومین محصول تولیدی به سبد محصولات ذوب‌آهن اصفهان اضافه شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علیرضا مهرابی سرپرست خدمات فنی و تولید مدیریت مهندسی نورد ذوب‌آهن، اظهار داشت: با همت و تلاش شبانه روزی پرسنل نورد ۳۰۰ و خدمات فنی تولید، میلگرد ۳۰ آلیاژی با گرید cr۲  ۷۰ برای اولین بار در ذوب‌آهن اصفهان تولید شد.   

وی افزود: بیشترین زمینه مصرف این محصول در گلوله‌های آسیاب سیمان (رول فورج شده) است که با درخواست بخش خصوصی و در تناژ بالا تولید شد. علاوه بر این کلیه مراحل مطالعاتی، طراحی و تراش غلتک و طراحی هادی آن در مجموعه خدمات فنی و تولید نورد انجام شده است.

سرپرست خدمات فنی و تولید مدیریت مهندسی نورد، گفت: میلگرد جدید با رعایت کلیه آیتم‌های استاندارد ۱۰۰۶۰ و به ویژه کیفیت عالی ovaliti (بیضوی بودن) زیر ۰٫۳ تولید شد که این عدد داخل استاندارد، یک میلی‌متر است و با توجه به کیفیت عالی شکل ظاهری محصول، ارزش بالایی جهت بازارهای داخلی و صادراتی دارد. همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در آینده نه چندان دور، پروفیل‌های جدید نیز در مدیریت مهندسی نورد تولید می‌شود.

تولید میلگرد ۳۰ در ذوب‌آهن

محمد صدری سرپرست نورد ۳۰۰ نیز بیان کرد: پس از درخواست معاونت فروش مبنی بر تولید میلگرد ساده سایز ۳۰ با همکاری کارشناسان دفتر طراحی کالیبر، نقشه کالیبراسیون و جدول نوردی تهیه شد و تولید این محصول در دستور کار قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تولید میلگرد ساده سایز سنگین با توجه به ابعاد درخواستی، نسبت به میلگرد آجدار به تجربه و مهارت نفرات و آمادگی تجهیزات و قطعات مصرفی نیاز داشت و لذا برنامه‌ریزی و سرویس‌های لازم انجام و میلگرد آلیاژی ۳۰ با موفقیت تولید شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.