شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
تولید ۵۲۰ آند در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب
16 اسفند 1399 - 18:02
شناسه : 8484
مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، گفت: در سال جهش تولید، با اراده، پشتکار و همت متخصصان و جوانان ایرانی، رکورد تولید ۵۲۰ آند در روز در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب شکسته شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی آلومینیوم جنوب
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی عبدالله‌نژاد مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، اظهار داشت: آندسازی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب از سه واحد اصلی آند خام، پخت و میله‌گذاری تشکیل می‌شود. همچنین مواد اولیه آند شامل کک کلسینه‌شده نفتی، قیر پالایش‌شده قطران زغال‌سنگ و نیز باقیمانده آندهای مصرف شده واحد احیا (باتس)، است.

وی افزود: آند، نقش اساسی در فرآیند تولید آلومینیوم ایفا می‌کند. این محصول ضمن انتقال جریان الکتریکی، در واکنش به احیای آلومینیوم مصرف می‌شود. همچنین کیفیت آن تاثیر بسیار زیادی در کیفیت آلومینیوم تولید شده و فرآیند آن دارد. در واقع، آند با کیفیت مناسب در سلول احیا، تسهیل‌کننده فرآیند تولید و تضمین‌کننده کیفیت محصول است.

شایان ذکر است که مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار در کیلومتر هشتم جاده لامرد خنج و در منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد احداث شده است. شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.