سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
ثبت سه رکورد جدید طی یک ماه در فولاد خراسان
07 اردیبهشت 1400 - 17:52
شناسه : 11333
فروردین ماه سال 1400، برای مجتمع فولاد خراسان در حالی به پایان رسید که کارکنان پرتلاش این شرکت در اتفاقی کم نظیر، در هر سه ناحیه‌ی گندله‌سازی، احیا مستقیم و فولادسازی رکورد تولید ماهانه خود را شکستند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادخراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، کارکنان ناحیه گندله‌سازی شرکت در فروردین ماهی که به تازگی پشت سر نهادیم، رکورد تولید گندله سنگ‌آهن را که با ۱۹۰هزار و ۱۳۶ تن در خرداد ماه سال گذشته ثبت شده بود، یک هزار و ۱۴۴ تن ارتقا دادند و نصاب جدید ۱۹۱ هزار و ۵۷۷ تنی را ثبت کردند.

در حلقه بعدی زنجیره تولید فولاد خراسان، یعنی ناحیه احیا مستقیم نیز شاهد ثبت رکورد تولید ۱۳۵ هزار و ۶۰۳ تن بوده‌ایم. این میزان تولید، رکورد قبلی را که از شهریور ماه سال ۱۳۹۹ دست نخورده باقی مانده بود، چهار هزار و ۵۶ تن ارتقا داد.

در واحد فولادسازی نیز شاهد ثبت دو رکورد جدید بوده‌ایم که تحت تاثیر افزایش تولید ماهانه فولادسازی شماره ۲ به دست آمد. در کارخانه فولاد‌سازی شماره ۲، رکورد تولید ۵۱ هزار و ۷۱ تنی خرداد ماه سال ۱۳۹۹، یک هزار و ۵۱۰ تن ارتقا یافت تا هم رکورد ماهانه تولید این ناحیه ۵۲ هزار و ۵۸۹ تن ثبت شود و هم پس از ۱۷ ماه شاهد ثبت نصاب جدیدی در تولید مجموع کارخانه‌های شماره ۱ و ۲ فولادسازی بوده‌ایم. در همین راستا تولید مجموع فولادسازی در شرکت با افزایش یک هزار و ۹۹۲ تنی نسبت به رکورد پیشین که در آبان ماه سال ۱۳۹۸ ثبت شده بود، به رقم ماهانه ۱۰۵ هزار و ۳۴۲ تن رسید.

شهرام بقراط مدیر روابط عمومی فولادخراسان پشتیبانی‌های همیشگی و قاطع مدیرعامل و هییت‌مدیره شرکت، انگیزه و تعهد سازمانی کلیه کارکنان تامین، به موقع مواد اولیه و هماهنگی و همدلی میان واحدهای پشتیبانی، بهره‌برداری، پیمانکاران از مهم‌ترین عوامل این رکوردشکنی کم‌سابقه برشمرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.