سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
ثبت موفقیتی دیگر در کارنامه چادرملو
25 شهریور 1400 - 10:12
شناسه : 17871
مدیر مجتمع معدنی چادرملو گفت: بسیار خرسندیم که به یاری خداوند متعال، همت و تلاش کلیه کارکنان شرکت، تحت رهنمودهای مدیرعامل و هماهنگی هییت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو میزان تولید کنسانتره سنگ‌آهن در روز چهارشنبه مورخ 1400.06.24 از مرز 6 میلیون تن عبور کرد و افتخار جدیدی که در تاریخ فعالیت این مجتمع بی‌نظیر است، به ثبت رسید.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو، اظهار داشت: میزان بارگیری کنسانتره سنگ‌آهن به مقصد فولادسازان بزرگ کشور نیز به میزان ۶ هزار و ۱۳۳ میلیون و ۷۵۸ تن رسیده است و این بدین معناست که طی این دوره کلیه تولیدات و انبارهای کنسانتره سنگ‌آهن، حمل و به فروش رسیده است. ثبت این میزان تولید و فروش در شرایطی که کشور عزیزمان گریبانگیر مبارزه با ویروس کرونا، رفع موانع کمبود برق، مشکلات تامین قطعات یدکی و مصرفی، فرسودگی دستگاه‌ها و رفع تحریم‌ها است، شاهکار دیگری بود که همکاران شرکت با سعی و تلاش، همدلی و همیاری به این افتخارات دست پیدا نموده اند.

وی در پایان ضمن تبریک این موفقیت خاطرنشان کرد: امیدواریم کما فی‌السابق با غلبه بر رفع تحریم‌ها و با حمایت‌های مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، دیگر اعضای هییت‌مدیره و با تلاش مضاعف همکاران شاهد عملکرد بهتر و ثبت رکوردهای جدید در ماه‌های پیش رو داشته باشیم. تا در مسیر تحقق شعار جهش تولید و تعهد به شکوفایی و خودکفایی کشور گام برداریم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.