سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
ثبت ۸۵ رکورد در گل‌گهر طی سال ۱۳۹۹
08 فروردین 1401 - 9:37
شناسه : 25959
مدیر مجتمع گل‌گهر از ثبت ۸۵ رکورد تولیدی طی سال گذشته در مجموعه این شرکت خبر داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌کهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت نجمی نیا مدیر مجتمع گل‌گهر، اظهار داشت: به همت تمامی مدیریت‌های زیرمجموعه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، پیمانکاران و مشاوران علی‌رغم چالش‌های قطعی گاز و برق، ۸۵ رکورد تولیدی در گل‌گهر ثبت شد.

وی افزود: ثبت ۲۴ رکورد روزانه، ۲۶ عدد رکورد کمی و ۲۶ رکورد کیفیِ ماه، جزو این رکوردها بوده است. همچنین ۹ رکورد کمی سالانه در سال ۱۴۰۰ ثبت شده است.

مدیر مجتمع گل‌گهر، گفت: این رکوردهای سالانه شامل رکورد مجموع تولید کنسانتره و گندله مجتمع با تناژ ۲۸ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۸۰۰، رکورد مجموع تولید کنسانتره با تناژ ۱۶ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۳۲۶، رکورد مجموع تولید گندله با تناژ ۱۲ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۴۳۸ بوده است.

نجمی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: همچنین ثبت رکورد تولیدِ سال خط ۴ کنسانتره با تناژ دو میلیون و ۵۸۸ هزار و ۸۶۴، رکورد تولید سال خطوط ۵و۶و۷ کنسانتره با تناژ ۶ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۱۶، رکورد تولید سال کارخانه فراوری غبار با تناژ یک میلیون و ۱۹ هزار و یک تن، رکورد تولید سال کارخانه هماتیت با تناژ ۹ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۹۰، رکورد تولید سال کارخانه گندله‌سازی یک با تناژ ۶ میلیون و ۴۰ هزار و ۱۲۶ و رکورد تولید سال کارخانه گندله‌سازی دو با تناژ ۶ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۳۱۳ جزو این رکوردها بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.