سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
جانمایی استراتژیک
12 تیر 1400 - 11:24
شناسه : 14663
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن به کلیه صنعتگران و معدنکاران استان گفت: با توجه به نگاه متفاوت وزارتخانه به شرکت فولاد شادگان نسبت به سایر طرح‌های فولادی کشور و نزدیکی آن به شرکت قدرتمند فولاد خوزستان از اهمیت ویژه‌ای دارد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌الله جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت روز جمعه بعد از بازدید از کارخانه فولاد شادگان در نشست با مسئولان شرکت، اظهار داشت: به دلیل اینکه شرکت قدرتمند فولاد خوزستان در کنار فولاد شادگان قرار دارد این شرکت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است همچون فولاد سفیددشت که به دلیل همجوار بودن با فولاد‌مبارکه در استان اصفهان دارای اهمیت ویژه‌ای است.

وی افزود: شرکت‌های فولادی که در کنار شرکت‌های مادر در این حوزه مستقر هستند، ضمن تسریع در فعالیت‌ها، تفاوت خاصی نسبت به دیگر شرکت‌های فولادی دارند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: با وجود اینکه فولاد خوزستان از این شرکت حمایت مالی می‌کند، باید هرچه سریع‌تر مشکل شرکت پیمانکاری که باعث بعضی از مشکلات گردیده است، برطرف شود.

جعفری با تاکید بر لزوم رفع این مشکل با هم‌فکری وزاتخانه، بیان کرد: فعالیت این شرکت در پول ملی تاثیر دارد و اگر در زمان‌های تعیین شده طرح‌ها و تولیدات شرکت انجام نشوند، منابع کشور به هدر خواهند رفت.

وی ادامه داد: اثر اقتصادی فولاد خوزستان در کشور بسیار مشهود است و توقع بسیار زیادی در این زمینه از فولاد شادگان و خوزستان وجود دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطرنشان کرد: مجتمع فولاد شادگان ۲۵۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم در مرحله اول، ۴۰۰ فرصت شغلی در مرحله دوم و چهار هزار نفر اشتغال‌زایی غیرمستقیم داشته است. البته این شرکت در فاز اول ۷۰۰ هزار تن ظرفیت تولید سنگ‌آهن سنگین و یک میلیون تن ظرفیت تولید فولاد دارد.

شایان ذکر است که فولاد شادگان یکی از شرکت‌های تولیدی نیمه دولتی در جنوب خوزستان است که با هدف تحقق شعار جهش تولید به رغم وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، با همه توان و ظرفیت به فعالیت خود ادامه داده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.