سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
جذب سرمایه‌گذار جدید برای کارخانه صدرفولاد
20 اردیبهشت 1400 - 10:49
شناسه : 11992
استاندار لرستان مطرح کرد؛ استاندار لرستان، گفت: سرمایه‌گذار جدیدی برای مشارکت با مدیرعامل فعلی کارخانه صدر فولاد خرم‌آباد جذب و مقرر شده است تا خرداد ماه سال جاری نسبت به تعمیر و راه‌اندازی مجدد ماشین‌آلات اقدام کنند.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، موسی خادمی استاندار لرستان در جلسه بررسی مشکلات کارخانه صدر فولاد، اظهار داشت: شرکت صدر فولاد خرم آباد به عنوان یکی از صنایع مهم استان طی چند سال اخیر به دلیل مشکلات سرمایه‌گذار تعطیل شده است. اما با جلسات و پیگیری‌های مستمر برای حل مشکلات، خوشبختانه سرمایه‌گذار جدیدی به استان مراجعه و مقرر شد با همکاری مدیر قبلی به طور شراکتی پروژه را راه‌اندازی کنند.

وی افزود: طبق قراری که امروز با این عوامل تنظیم شد، از اول خرداد ماه سال جاری تعمیرات و راه‌اندازی مجدد ماشین‌آلات کارخانه شروع و ظرف سه ماه پس از آن کارخانه مجدد به چرخه تولید باز خواهد گشت.

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت حمایت دولت از سرمایه‌گذاران و چرخه تولید، گفت: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت حمایت دولت از صنایع تولیدی، مقرر شد با کمک به سیستم بانکی تا انجام تعمیرات اساسی و راه‌اندازی کارخانه، مانع از پیگیر آن‌ها نسبت به بدهی‌های قبلی این شرکت شویم.

خادمی بیان کرد: این شرکت به عنوان نماینده دولت به تمامی تعهدات خود در این زمینه عمل خواهد کرد و امیدواریم هستیم سرمایه‌گذار جدید نیز به تعهدات خود عمل کند.

شایان ذکر است که کارخانه صدر فولاد خرم آباد در گذشته سالانه ۶۰۰ هزار تن فولاد تولید می‌‌کرد و در تلاش برای افزایش میزان تولید تا ۲.۵ برابر بود. اما متاسفانه به دلیل بدهی به سیستم بانکی و دستگاه‌های دولتی و فرسودگی ماشین‌آلات این کارخانه تعطیل و ۱۸۰ کارگر آن بیکار شدند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.