سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
جلسه هفتگی بررسی روند تکمیل پروژه کارخانه طلای تفتان برگزار شد
05 دی 1402 - 16:56
شناسه : 36451
با حضور مدیرعامل هلدینگ صدر تامین، روز شنبه دوم دی ماه 1402، در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه کارخانه استحصال طلای تفتان میزان پیشرفت، انحراف از برنامه زمانی، بررسی دلایل این انحراف و همچنین نواقص موجود مورد بررسی قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، امیرحسین نادری، مدیرعامل هلدینگ صدر تامین ضمن تاکید بر لزوم تلاش شبانه‌روزی برای رسیدن به برنامه زمان‌بندی تعیین شده، بیان کرد: در پروژه‌های بزرگ، پیش‌بینی ریسک‌های احتمالی در زمینه‌های مختلف صورت می‌گیرد تا در طول اجرای پروژه از مواجهه با بحران جلوگیری شود؛ از آنجایی که در کشور کمتر تجربه پیشرفت پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی تعیین شده را داریم، لازم است در خصوص چنین پروژه‌ عظیمی که با ۱۸ ماه برنامه‌ریزی و تلاش توانستیم به این نقطه برسانیم، با ایمان در یک جبهه و در کنار هم ادامه دهیم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی تصریح کرد: در هلدینگ صدر تامین راهبری، هدایت و بررسی موضوع را پیش می‌بریم و کار اصلی را کسانی انجام می‌دهند که در سایت مشغول هستند اما وظیفه‌ ماست تا زمینه را برای فعالیت مستمر آن‌ها تا پایان پروژه و حصول نتیجه‌ باکیفیت و مرغوب فراهم سازیم. ماحصل این پروژه دستاورد کشور ماست و به این مملکت تعلق دارد؛ به بار نشستن تلاش چندین ماهه تیم صدر تامین، پارس تامین، پیمانکار، مشاور و تمام دست‌اندرکاران، ثروت‌آفرینی، کاهش واردات، قدم برداشتن در مسیر خود کفایی در استخراج و استحصال طلا، خلق ارزش افزوده قابل‌ توجه، تسهیل معیشت مردم منطقه و سربلندی میهن‌ را به همراه دارد.

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین مطرح کرد: یکی از دستاوردهای ورود صنعت به منطقه، اشتغال‌زایی و افزایش کیفیت زندگی مردم آن منطقه است که در این راستا با اولویت شایسته گزینی و استخدام نیروهای بومی در چند مرحله‌ی آزمون استخدامی، مصاحبه تخصصی و طب صنعتی به گزینش نیروهای انسانی پرداخته و در مرحله آخر کلاس‌های آموزش تخصصی را در مجتمع طلای موته برای پذیرفته‌شدگان برگزار کردیم.

نادری تاکید کرد: اهمیت قائل شدن برای نیروی انسانی، بخش دیگری از سرمایه‌گذاری است که در کنار پیشرفت پروژه باید مورد توجه قرار گیرد؛ ما نیز در این راستا شرایط آموزشی قابل‌توجهی را برای نیروهای بومی منطقه در جهت رشد همه‌جانبه و شکوفایی آن‌ها فراهم آوردیم.

در این جلسه اقدامات صورت گرفته در تکمیل نصب تجهیزات نواحی سنگ شکن، خردایش، لیچینگ، احیا کربن، اتاق طلا، آبگیری، واحدهای پشتیبانی و واحدهای غیرصنعتی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، پروژه احداث کارخانه استحصال طلای تفتان در سال ۱۴۰۱، در منطقه سیستان و بلوچستان با هدف تولید سالیانه ۵۰۰ کیلوگرم طلا و اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۳۵۰ نفر آغاز شد. اين پروژه با سرمايه‌ای به ارزش ۵۵ میلیون دلار انجام شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.