جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی گروه فولادمبارکه برگزار شد
02 خرداد 1400 - 9:33
شناسه : 12600
جلسه هم‌اندیشی صمیمی روابط عمومی گروه فولادمبارکه با شعار «روابط عمومی، پشتیبانی و تولید» با حضور مدیران روابط عمومی گروه فولادمبارکه، تعدادی از معاونان شرکت اعم از معاون بهره‌برداری، معاون اجرای پروژه‌های توسعه‌ای فولادمبارکه و پروین صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، در این مجموعه بزرگ فولادی برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، پروین صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از فعالیت‌های روابط عمومی فولاد‌مبارکه، اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها در مراکز صنعتی، اطلاع‌رسانی دقیق و رسانه‌ای کردن صحیح دستاوردها و روندها در مراکز صنعتی است. 

اطلاع‌رسانی دقیق وظیفه اصلی روابط عمومی است

هادی نباتی‌نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه نیز ضمن تبریک به مدیران روابط عمومی گروه فولادمبارکه با اشاره به حمایت‌های مدیرعامل شرکت از حوزه روابط عمومی و تاکید ایشان بر این موضوع، گفت: بخش روابط عمومی‌ همواره در خط مقدم فعالیت سازمان و شرکت‌ها قرار دارد و یکی از وظایف آن‌ها نشان دادن تصویر واقعی سازمان در افکار عمومی است.

وی در ادامه به اهم فعالیت‌های روابط عمومی شرکت فولادمبارکه طی سه ماهه گذشته با بهره‌گیری از ابزارهای متنوع و نوین ارتباطی پرداخت و ارتباط موثری با سایر بخش‌ها و حلقه‌های دیگر زنجیره فولاد را امری حیاتی توصیف کرد.

شایان ذکر است که عباس اکبری معاون بهره‌برداری شرکت فولادمبارکه نیز در این نشست، ضمن خیر مقدم به مدیران روابط عمومی گروه فولادمبارکه، با اشاره به نام‌گذاری سال جهش تولید و سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها پیرامون برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق شعار سال سخنرانی کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.