یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت ×
جهش سرمایه‌گذاری صنعتی در زنجان
23 خرداد 1401 - 15:34
شناسه : 28957
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در دو ماه ابتدایی سال 1401، شاهد رشد چشمگیر سرمایه‌گذاری و همچنین اشتغال‌زایی در بخش صنعت این استان هستیم که توسعه صنعتی در سال 1401 را نوید می‌دهد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر فغفوری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۱، با اشاره به رشد ۵۸۴ درصدی سرمایه‌گذاری صنعتی در زنجان، اظهار داشت: طی دو ماه نخست سال جاری، ۲۱ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۹۴۸ میلیارد ریال در استان راه‌اندازی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۵۸۴ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین طی دو ماه نخست سال گذشته، ۱۷ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۵۷۷ میلیارد ریال آغاز به کار کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی سال‌ جاری تاکنون ۲۶۲ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار شدند که مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان می‌دهد که رشد ۱۹۴ درصدی ثبت شده است. در خصوص وضعیت موجود بخش صنعت استان، هم‌اکنون یک هزار و ۱۸۰ واحد صنعتی در استان فعالیت می‌کنند که ۴۶ هزار و ۷۴۲ نفر در این واحدها مشغول به کار هستند. سرمایه‌گذاری صنعتی صورت گرفته در استان تاکنون بالغ بر ۱۷۴ هزار و ۴۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.