جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
حامی به نام ذوب‌آهن
22 شهریور 1400 - 16:17
شناسه : 17713
بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، مشارکت ذوب‌آهن اصفهان و شرکت‌های داخلی و خارجی، ۲۲ شهریورماه در محل نمایشگاه میلاد برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از غرفه ذوب‌آهن اصفهان در این نمایشگاه، با توضیحات کارشناسان و مسئولان غرفه در جریان آخرین تحولات و دستاوردهای تولیدی این شرکت از جمله ریل راه‌آهن قرار گرفت.

وی، ذوب‌آهن اصفهان و محصولات آن را یاری‌رسان دولت در تامین مسکن برای هموطنان برشمرد و ضمن آگاهی از انواع تولیدات، مشکلات و محدودیت‌های تولیدی این مجموعه فولادی بر رفع مشکلات تامین مواد اولیه این ذوب‌آهن تاکید کرد.

حمایت وزارت راه و شهرسازی از ذوب‌آهن

محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهر سازی در پایان ضمن بازدید از غرفه ذوب‌آهن اصفهان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این شرکت جهت تولید و تامین نیازهای اولیه مسکن در کشور، به ساخت هر ساله یک میلیون مسکن اشاره کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی آمادگی دارد که با پیش خرید تولیدات این شرکت در تامین مالی ذوب‌آهن همکاری نماید. همچنین در صدد هستیم که با هماهنگی دیگر سازمان‌های مرتبط به کاهش قیمت تمام شده تولیدات ذوب‌آهن کمک کنیم تا از این طریق هم این شرکت و هم مصرف‌کنندگان منتفع شوند.

گفتنی است، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان که تا ۲۵ شهریور ماه دایر خواهد بود با استقبال و حضور فعال شرکت‌های داخلی و خارجی به منظور ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌های صنعت ساختمان جهان و تعاملات بازرگانی و تبادل نظر صاحب‌نظران در حال برگزاری است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.