سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
حرکت روبه‌‎ جلوی طلای جهانی
17 تیر 1402 - 16:44
شناسه : 34825
قیمت طلا در روز جمعه 16 تیر ماه و پیش از تعطیلی بازار افزایش یافت و در مسیر افزایش هفتگی خود قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، بهای هر اونس طلا پیش از تعطیلی بازار به یک هزار و ۹۲۴ دلار و ۴۰ سنت رسید. طلا تاکنون در این هفته ۰.۴ درصد افزایش داشته است و طلای آمریکا نیز یک هزار و ۹۲۵ دلار و ۴۰ سنت قیمت‌گذاری شد.

داده‌های وزارت کار ایالات‌ متحده آمریکا نشان داد که حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه گذشته، بسیار پایین‌تر از حد انتظار بوده است اما نرخ بیکاری با توجه به افزایش دستمزد نسبتا قوی از بالاترین سطح هفت ماهه خود عقب‌نشینی کرد.

بازدهی ۱۰ ساله خزانه‌داری ایالات‌ متحده از اوج بیش از چهار ماهه خود عقب‌نشینی کرد؛ در حالی که پس از انتشار این داده‌ها، دلار با ۰.۹ درصد کاهش به پایین‌ترین سطح بیش از دو هفته اخیر رسید و طلا را برای سایر دارندگان ارز جذاب کرد.

معامله‌گران به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در این ماه پایبند بودند اما نسبت به احتمال افزایش بیشتر از آن تردید داشتند. طلا نسبت به افزایش نرخ های بهره ایالات‌ متحده حساس است که هزینه فرصت نگهداری شمش‌های بدون بازده را افزایش می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند پیش از تعطیلی بازار، بهای هر اونس نقره با ۱.۵ درصد افزایش، به ۲۳ دلار و هشت سنت، پلاتین با یک درصد افزایش، به ۹۱۰ دلار و ۷۷ سنت و پالادیم با ۰.۶ درصد افزایش، به یک هزار و ۲۴۸ دلار و ۶۶ سنت رسید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.