شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
حرکت طلای جهانی بر مدار سقوط
28 مرداد 1402 - 16:12
شناسه : 35559
افت قیمت طلا بعد از سومین هفته متوالی متوقف شد زیرا داده‌های اقتصادی اخیر ایالات‌ متحده آمریکا، شرایط را برای افزایش نرخ بهره در طولانی‌‌مدت افزایش داد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، بهای هر اونس طلا پیش از تعطیلی بازار، به یک هزار و ۸۸۹ دلار و ۵۰ سنت رسید و طلای آمریکا یک هزار و ۸۹۰ دلار و ۵۰ سنت قیمت‌گذاری شد. دلار نیز ۰.۲ درصد کاهش یافت و طلا را برای دارندگان سایر ارزها ارزان‌تر کرد.

فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار در «Blue Line Futures» در شیکاگو عنوان کرد: طلا در رقابت با مواردی که بازدهی ۴ تا ۵ درصدی مانند اوراق قرضه دارند، مشکل دارد؛ در حالی که طلا در مقایسه با آن هیچ بازدهی ندارد و در محیط فعلی به نظر نمی‌رسد یک طبقه دارایی ایده‌آل باشد.

معامله‌گران طبق ابزار «Fedwatch CME» انتظار دارند که فدرال رزرو تا سال ۲۰۲۴، نرخ بهره را در محدوده ۵.۲۵ تا ۵.۵ درصد نگه دارد؛ در حالی که آن‌ها منتظر نشست جکسون هول در هفته آینده هستند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد افزایش، به ۲۲ دلار و ۷۰ سنت و پلاتین با ۲.۱ درصد افزایش، به ۹۰۸ دلار و ۳۸ سنت در هر اونس رسید؛ در حالی که پالادیوم ۲.۸ درصد جهش کرد و به یک هزار و ۲۵۱ دلار و ۶۱ سنت رسید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.