سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
حرکت فولاد خراسان بر مدار توسعه
04 مرداد 1400 - 9:37
شناسه : 15499
مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان گفت: خوشبختانه موفق شده‌ایم در تیر ماه سال جاری برای نخستین بار محصولات نهایی مجتمع فولاد خراسان را به جمهوری قزاقستان صادر کنیم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادخراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، کسری غفوری مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان با اشاره به اینکه ۵۰۰ تن مقاطع فولادی ساختمانی در تیر ماه امسال از طریق بندر امیرآباد و از مسیر دریای مازندران به قزاقستان صادر شد، اظهار داشت: این بسته صادراتی شامل ۵۰۰ تن میلگرد سایز ۱۴ و ۲۰ است که ظرف روزهای آینده از این مسیر دریایی به کشور قزاقستان وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، مجتمع فولاد خراسان موفق شد علی‌رغم همه دشواری‌های ایجاد شده از سوی ایالات متحده آمریکا، نزدیک به ۵۵ هزارتن شمش فولادی و بیش از ۳۳ هزار تن مقاطع ساختمانی به کشورهای مختلف صادر کند، افزود: ایجاد روابط تجاری و بازارهای جدید برای صادرات از راهبردهای مهم شرکت در مسیر تجارت خارجی است. از همین رو صدور نخستین محموله مقاطع سبک ساختمانی به کشورهای جدید در حوزه آسیای میانه از جمله کشور قزاقستان برای ما حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان با اشاره به اینکه همراهی نهادهای مسئول برای گشایش بازارهای صادراتی به روی تولیدکنندگان فولاد می‌تواند از مصادیق بارز تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» باشد، گفت: ایجاد ارزش‌افزوده، فروش محصول به جای مواد خام و تحصیل ارز صادراتی برای کشور، از پیامدهای ارزشمند صادرات فولادسازان برای کشور به شمار می‌آید.

فروش موفقیت‌آمیز فولاد خراسان طی سال ۱۴۰۰

حسین بختیاری سرپرست معاونت بازاریابی و فروش فولاد خراسان نیز اذعان داشت: حجم و ارزش صادرات این مجتمع طی چهار ماه نخست امسال نسبت مدت مشابه سال ۱۳۹۹ حدود دو برابر شده است. لذا در حوزه فروش محصولات نهایی نیز شرکت توانست رشد قابل‌توجهی را به ثبت برساند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازاریابی مناسب، مشتری مداری، خوش‌نامی و اعتبار محصولات مجتمع فولاد خراسان در بازارهای هدف صادراتی، به ویژه کشورهای همسایه از دلایل توفیق این شرکت در عرصه  بازرگانی خارجی است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.