پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
حضور شرکت مس در نمایشگاه صنایع معدنی سیستان و بلوچستان
02 اسفند 1400 - 9:12
شناسه : 24901
نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فراوری مواد معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته از 3 تا 6 اسفند ماه سال جاری ساعت 17 با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فراوری مواد معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته فرصتی مناسب برای شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های معدنی این استان در جهت جذب سرمایه‌گذاری مشترک و توسعه بازار برای صنایع معدنی است تا در آینده تبدیل به قطب معدنی کشور شود.

معدن و فعالیت‌های معدنی از مهمترین بخش‌ها و ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان به شمار می‌رود و شرکت ملی صنایع مس ایران در همین راستا اقدام به سرمایه‌گذاری در بخش اکتشافات منابع معدنی مس این استان و بهره‌برداری از مجتمع مس چهل کوره کرده است.
 
آخرین دستاوردهای پژوهشی، صنعتی و تجاری در زمینه‌های مختلف معدن و صنایع معدنی با حضور شرکت‌های عظیم صنعتی و معدنی داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه ارائه می‌شود. همچنین در حاشیه این نمایشگاه، دهمین کنفرانس معدن با حضور فعالان و کارشناسان این بخش در محل دانشگاه زاهدان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده رویداد و نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی فراورده‌های مواد معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته روزهای ۳ تا ۶ اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.