سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
حضور مدیرعامل شرکت گل‌گهر در محل تمرین تیم فوتبال گل‌گهر
20 آذر 1399 - 4:39
شناسه : 2983
مدیرعامل شرکت گل‌گهر، عصر امروز در محل تمرین تیم فوتبال گل‌گهر حاضر شد و با اعضا کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، مهندس ملارحمان با حضور در مجموعه ورزشی امام علی (ع) و محل تمرین تیم فوتبال گل‌گهر با اعضا کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان آخرین وضعیت تیم قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت گل‌گهر با بیان اینکه گل‌گهر در فصل جاری و تا به امروز بسیار خوب و قوی در مسابقات حاضر شده است، گفت: جایگاهی که اکنون گل‌گهر در صدر جدول دارد، اتفاقی به‌دست نیامده و نتیجه ماه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی از سوی مدیرعامل و هیئت‌مدیره باشگاه و اعضا کادر فنی و بازیکنان این تیم است.
مهندس ملارحمان خطاب به اعضا کادر فنی و بازیکنان تیم گفت‌: باخت گذشته را فراموش کنید و تمام نگاه و تمرکزتان بر آینده و حفظ جایگاه تیم در صدر جدول باشد و فراموش نکنید که همیشه شکست، پلی برای پیروزی‌های آینده است.
وی از حمایت همه‌جانبه از تیم فوتبال گل‌گهر سخن گفت و افزود: مطمئن باشید با تمام توان در کنار تیم هستیم و از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم فوتبال دریغ نخواهیم کرد چراکه معتقدیم موفقیت تیم فوتبال، موفقیت کل مجموعه گل‌گهر هست.
محمد جواهری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر نیز با بیان اینکه مهندس ملارحمان یک مدیر فوتبالی هستند و همه بازی‌های گل‌گهر را دنبال می‌کنند، گفت: سال گذشته با دستور ایشان، ورزشگاه امام علی (ع) ظرف مدت کوتاهی‌ به این شکل زیبا آماده شد و امسال نیز با حمایت ایشان بهترین مربی و کادر فنی لیگ برتر در گل‌گهر حضور دارند.
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر نیز با تشکر از حمایت‌های مهندس ملارحمان گفت: گل‌گهر باعث افتخار ایران است، من ۴۰ سال است که در فوتبال هستم و واقعا به تیم گل‌گهر و ساختار این تیم افتخار می‌کنم و خوشحالم که این باشگاه را انتخاب کردم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.