جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
حمایت‌های چشمگیر فولادهرمزگان از ورزش استان
06 خرداد 1400 - 12:22
شناسه : 12955
مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتبال فولاد هرمزگان به مناسبت صعود به لیگ دسته یک کشور با حضور مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیران این شرکت و رییس هییت فوتبال استان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاء معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در این مراسم، اظهار داشت: ورزش از اولویت‌های کاری شرکت است و سعی خواهیم کرد تا جایی که بتوانیم از ورزش استان حمایت کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های ورزشی در فولاد هرمزگان، افزود: فولاد هرمزگان همواره به امر ورزش کارکنان و خانواده‌های آن‌ها توجه ویژه‌ای دارد و در حال حاضر ۱۵ تیم ورزشی کارکنان فولاد هرمزگان در عرصه‌های استانی، کشوری و ‌بین‌المللی در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل فولاد هرمزگان، گفت: بی شک مردم استان نیز از فعالیت‌های ورزشی فولاد هرمزگان منتفع خواهند شد. در این راستا تلاش می‌کنیم که در حوزه ورزش استان نیز مطابق چهارچوب قوانین و مقررات، اقدامات مناسبی را انجام ‌دهیم .

حمایت هییت فوتبال از تیم‌ فولاد هرمزگان

در این مراسم، قاسم رنجبریان رییس هییت فوتبال هرمزگان، بیان کرد: حمایت فولاد هرمزگان از ورزش بسیار قابل تقدیر است و امیدوارم این حمایت‎ها بیشتر شود.

وی ادامه داد: مجموعه هییت فوتبال در کنار تیم‌های فوتبال فولاد هرمزگان بوده است و این همراهی همچنان ادامه خواهد داشت.

صعود تیم فولاد هرمزگان به لیگ دسته اول

محمد کارگران مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان نیز اذعان داشت: تیم فوتبال امید فولاد هرمزگان از آذرماه سال گذشته، فعالیت خود را شروع و پس از قهرمانی در لیگ امیدهای استان، با درایت کادر فنی، سرپرست و بازیکنان تیم به لیگ یک امیدهای کشور راه یافتند و از مهرماه مسابقات آن‌ها شروع خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از مجموعه فولادهرمزگان، خاطرنشان کرد: مدیرعامل و معاونان فولاد هرمزگان حمایت خود را از ورزش مجموعه فولاد اعلام کرده‌اند و انشاالله با این حمایت آن‌ها شاهد پیشرفت ورزش این مجموعه در کشور خواهیم بود.

گفتنی است، تیم امیدهای فولاد هرمزگان چندی پیش موفق شد به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.