سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
حمایت فولاد خوزستان از شعار «ما می‌توانیم»
22 اسفند 1400 - 13:55
شناسه : 25702
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، ایجاد پویایی، نشاط و شادی را در استان به دنبال دارد. لذا چنین رویدادی بی‌شک پایگاهی مناسب برای تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان داخلی در حوزه صنعت است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سردار عبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در بازدید از نمایشگاه بومی‌سازی صنعت فولاد، اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان پایه‌گذار برپایی نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی بود و توانست شعار «ما می‌توانیم» را تعبیر کند. در این راستا من به پاس این خط‌شکنی در حوزه صنعت از دست‌اندرکاران این نمایشگاه تشکر می‌کنم.

وی افزود: با نگاه تخصصی به برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، یقینا کمبود در حوزه‌های مرتبط با صنعت فولاد رفع می‌شود و تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان داخلی تقویت خواهند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیر از شرکت فولاد خوزستان، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، ایجاد پویایی، نشاط و شادی را در استان به دنبال دارد. لذا چنین رویدادی بی‌شک پایگاهی مناسب برای تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان داخلی در حوزه صنعت است. مسئولان استانی باید موانع را از سر راه شرکت‌های حمایت‌کننده از صنعت بومی‌سازی نظیر فولاد خوزستان بردارند.

حاجتی در پایان از امین ابراهیمی مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت فولاد خوزستان برای برگزاری نمایشگاه بومی‌سازی تقدیر و تشکر نمود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.