جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
حمایت فولاد هرمزگان از زلزله‌زدگان استان
29 آبان 1400 - 13:20
شناسه : 20705
مدیرعامل فولاد هرمزگان و جمعی از مدیران این شرکت از روستاهای زلزله‌زده بخش فین در استان هرمزگان بازدید و ضمن توزیع غذای گرم برای وعده شام و ناهار در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان با حضور در بین زلزله‌زدگان بر حمایت این شرکت از آنان ‌تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت فولاد هرمزگان در کنار مردم است و به زودی برای حل مشلک سرما وسایل گرمایشی به مناطق زلزله‌زده ارسال خواهد شد.

‎وی همچنین با دلجویی از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد دستور تامین ویژه اسباب زندگی شامل یخچال و گاز و کولر، درمان و تامین عینک و سمعک را برای آنان صادر نمود.

‎مدیرعامل فولاد هرمزگان در این دیدارها بر تاکید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولادمبارکه در جهت حمایت این شرکت از زلزله‌زدگان در حد توان اشاره و از آنان برای این حمایت‌ها قدردانی کرد. علاوه بر این مقرر شد یک هزار تخته چادر اسکان به مبلغ ۶ میلیارد تومان و تهیه سه هزار بسته بهداشتی توسط فولاد هرمزگان جهت توزیع در بین زلزله‌زدگان در روزهای آتی خریداری شود.

‎در پایان این بازدیدها طی جلسه‌ای که در بخشداری فین تشکیل شد، بخشدار، شهردار و اعضای شورای این شهر نیز از حضور به موقع و حمایت فولاد هرمزگان ار زلزله زدگان قدردانی کردند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.