سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
حمل ۱۸ هزار تن کنسانتره توسط شرکت لجستیک به مقصد فولاد خوزستان
21 دی 1400 - 10:36
شناسه : 22890
با همکاری مدیرعامل شرکت توسعه فراگیر سناباد و مدیر بهره‌برداری این شرکت و بر اساس برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته و همچنین تلاش مضاعف کارکنان شرکت حمل و نقل فولاد لجستیک و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران شاهد کسب رکورد جدید بارگیری و ارسال کنسانتره سنگ‌آهن از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته در مجتمع‌‌های تولیدی سنگان از طریق حمل و نقل ریلی و جاده‌ای بوده‌ایم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت چند وجهی فولاد لجستیک
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی قبادی مدیرعامل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک، اظهار داشت: رکورد بی‌سابقه بارگیری کنسانتره سنگ‌آهن از طریق حمل ریلی و جاده‌ای، در ادامه عملکرد موفقیت‌آمیز و کسب رکوردهای پیاپی طی سال جاری حاصل شده است.

وی ضمن اشاره به حمایت بی‌دریغ مدیریت ارشد فولاد خوزستان و مدیریت شرکت توسعه فراگیر سناباد و هماهنگی با واحد حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای، اصلاح فرایندهای موجود و سرعت بخشی به آن‌ها را از عوامل اصلی این موفقیت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و همکاری مدیریت بهره‌برداری در ایجاد شتاب بیشتر به عملیات بارگیری و حمل کنسانتره سنگ‌آهن و همچنین اهتمام کلیه کارکنان و واحدهای پشتیبانی، عملکرد درخشانی طی سال ۱۴۰۰ در زمینه بارگیری مواد اولیه کنسانتره از معدن سناباد ثبت شد.

مدیرعامل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک، گفت: شرکت فولاد لجستیک در تاریخ ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ موفق شد با حمل بیش از  ۱۸ هزار و ۲۰۰ تن کنسانتره سنگ‌آهن به مقصد فولاد خوزستان ضمن ثبت رکورد جدید در زمینه حمل روزانه این محصول از معدن سناباد در مقابل حمل ۱۴ هزار و ۹۰۰ تن کنسانتره (رکورد پیشین)، تحقق برنامه حمل از پیش تعیین شده سالیانه خود در سال ۱۴۰۰ و دستیابی به اهداف برنامه‌ای پیشین را نیز تضمین نماید. لذا این امر در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زادیی‌ها» با همت و تلاش همه کارکنان شرکت، صورت پذیرفت.

قبادی در پایان ضمن تبریک این موفقیت به خانواده فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: دستیابی به اين موفقيت ارزشمند در شرایط ویژه حاکم در جهان تحت تاثیر پاندمی کرونا، علاوه بر کسب شاخص حائز اهمیت رکورد حمل جدید، نشان از همدلی و اراده مجموعه چند وجهی فولاد لجستیک در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مجتمع عظیم فولاد خوزستان دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.