سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
خام‌فروشی در صنایع ممنوع
13 تیر 1400 - 10:14
شناسه : 14700
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از مجتمع صنعتی و معدنی شرکت کومه معدن پارس شهرستان بردسکن گفت: مقرر شد طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده خام‌فروشی را در صنایع متوقف کنیم.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان این بازدید با تاکید بر لزوم اتخاذ وحدت و همدلی به عنوان رکن اساسی پیشرفت هر منطقه، اظهار داشت: در فرهنگ دینی و ملی کشور تکریم کارآفرینان و تولیدکنندگان به شدت توصیه شده و می‌بایست این فرهنگ را بیش از پیش مورد توجه قرار داده و مجاهدان اقتصادی کشور را همواره مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.

وی افزود: در دنیا معادن و صنایع پیشرفته موجب رونق و توسعه محیط پیرامونی خود شده‌اند. لذا در کشور نیز باید مسیری را که در احیای مسئولیت‌های اجتماعی معادن و صنایع برتر کشور آغاز کرده‌ایم با قوت و قدرت ادامه داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت امکان ثروت آفرینی واقعی معادن را از طریق تکمیل زنجیره تولید دانست و گفت: مقرر شد که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده خام‌فروشی را در صنایع متوقف کنیم.

سربازان واقعی در جبهه اقتصادی حضور دارند

حجت الاسلام والمسلمین جواد نیک‌بین نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه ضمن قدردانی از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه در برنامه‌های فشرده بهره‌برداری و بازدید، گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جهت رشد و پیشرفت نقاط مختلف حوزه انتخابیه و رفع و حل موانع و مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت، دستورات و اقدامات بسیار خوبی را انجام داده‌اند که قدردان زحمات ایشان هستیم.

وی با تکریم سرمایه‌گذاران، کارآرفرینان و تولیدکنندگان استان و حوزه انتخابیه، ادامه داد: امروز سربازان واقعی میهن عزیزمان در جبهه جنگ اقتصادی و خط مقدم تولید و اشتغال‌زایی فعالیت دارند.

گفتنی است، شرکت کومه معدن پارس طی سال‌های فعالیت خود با در اختیار داشتن بیش از ۹۰۰ نفر نیرو انسانی به طور مستقیم و پنج هزار نفر نیروی انسانی به صورت غیرمستقیم بارها به عنوان کار آفرین، معدنکار، مکتشف و واحد تولیدی نمونه مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته است.

شایان ذکر است که جمعی از معاونان و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و دیگر مدیران استانی و شهرستانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت را در این برنامه بازدید همراهی نمودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.