سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
خبرهای خوب برای سهامداران «وسدید»
23 مهر 1399 - 8:49
شناسه : 636
گروه صنعتی سدید از افزایش سرمایه بیش از 900 درصدی این شرکت از محل تجدید ارزیابی سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و رایزنی با نهادهای مالی و برخی شرکت‌های تامین سرمایه جهت بازارگردانی نماد مرتبط (وسدید) خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از بورس ۲۴، در ادامه خبرهای مثبت گروه صنعتی سدید، این شرکت امروز با افشای نامه‌ای در سامانه کدال از برنامه افزایش سرمایه بیش از ۹۰۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی سرمایه‌گذاری های بلندمدت خود خبر داد. گروه صنعتی سدید در سال‌‌های اخیر و با تحولات عظیمی که در زیرمجموعه‌ها و ساختار مالی خود صورت داده، در حال تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین بازیگران و پیمانکاران برتر کشور در حوزه صنایع مختلفی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاه، فولاد، صنایع دریایی، انرژی‌های نو و… است.

بر همین اساس و پیرو توضیحات ارائه شده در جلسه مجمع عمومی سالیانه گروه صنعتی سدید در خصوص تاکید بر در دست بررسی بودن افزایش سرمایه این شرکت و  انجام فعالیت‌های نهایی این امر توسط کارشناسان دادگستری و با توجه به نهایی شدن رقم این افزایش سرمایه، امروز اطلاعات مرتبط در سامانه کدال افشا گردید.

با توجه به اخبار مثبت مجمع این سهم درخصوص زیرمجموعه‌های خود و اصلاحات صورت گرفته در ساختار مالی این شرکت از جمله افزایش سرمایه اخیر، امیرحسین کاوه، مدیرعامل گروه صنعتی سدید بیان کرد: انتظار می‌رود که این هلدینگ عظیم صنعتی در آینده بتواند با اعتبار بالاتر و جذب منابع بیشتر به صورت جدی تر و با قابلیت‌های بیشتری در مگاپروژه‌های مرتبط با حوزه‌های کسب‌وکار خود؛ مشارکت داشته و زمینه را برای رشد هر چه بیشتر و حرکت مستمر در مسیر تعالی، هموار سازد.

 در این راستا حسین خانعلی، مدیرمالی گروه صنعتی سدید تصریح کرد: علاوه بر موضوع افزایش سرمایه مزبور، رایزنی‌های مختلفی نیز جهت انعقاد قرارداد بازارگردانی با چند نهاد مالی فعال و شرکت‌های تامین سرمایه در حال انجام است که به محض نهایی شدن آن به اطلاع سهامداران خواهد رسید. انعقاد این سنخ قراردادها علاوه بر کمک به نقدشوندگی بیشتر نماد «وسدید» در بازار سرمایه، زمینه را برای حمایت بیشتر از سهام در افت‌وخیزهای بازار نیز فراهم می‌سازد. 

وی در پایان با توجه به تلاش‌های صورت گرفته برای ورود زیرمجموعه‌های گروه صنعتی سدید به بورس از جمله شرکت پتکو و همچنین در حال انجام بودن اقدامات لازم جهت ارتقای نماد «وسدید» به بازار اصلی فرابورس، به این نکته اشاره کردند که انتظار می‌رود با عنایت خداوند اخبار بسیار خوبی از این شرکت را در ۶ ماه دوم سال جاری به سهامداران محترم مخابره کنیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.