پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
درآمد حاصل از فروش فولاد مباركه ۳۸.۷ درصد افزایش یافت
16 مرداد 1402 - 17:17
شناسه : 35401
در چهار ماهه ابتدایی سال 1402، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از افزایش 38.7 درصدی درآمد حاصل از فروش شرکت فولاد مبارکه در چهار ماهه ابتدایی سال 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد مبارکه اصفهان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، محمدیاسر طیب‌نیا بیان کرد: از ابتدای سال جاری به میزان دو میلیون و ۷۰۱ هزار و ۷۷۵ تن ثبت سفارش برای مصرف‌کنندگان داخلی محصولات فولاد مبارکه انجام شده است؛ در حالی که ۷۵درصد این محصولات در بورس کالا عرضه شده است و این موضوع، شفافیت بیش از پیش در فروش محصولات شرکت را نشان می‌دهد.

وی، اولویت اول فولاد مبارکه را تامین نیاز داخلی و جهت‌گیری شرکت را بازاریابی و تشخیص نیازهای بازار به‌ ویژه در بخش محصولات ویژه فولادی و تامین این نیازها دانست و خاطرنشان کرد: درآمد چهار ماه ابتدایی سال جاری شرکت، ۸۴۰ هزار میلیارد تومان بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۶۰۶ هزار میلیارد تومان)، رشد ۳۸٫۷ درصدی را نشان می‌دهد. بدون شک این میزان رشد درآمد، خبر خوشی برای سهام‌داران است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان ارتباط موثر با مشتریان و نوآوری در بازاریابی و چابکی در تصمیم‌گیری را از دلایل رشد فروش این شرکت دانست و گفت: فولاد مبارکه در تیر ماه امسال، فروشی بیش از  ۲۰ هزار میلیارد تومان را به ثبت رسانده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۶۸درصدی را نشان می‌دهد.

طیب‌نیا در ادامه از عرضه ۸۷ درصدی محصولات فولادمبارکه در بازار داخل خبر داد و گفت: ۱۳درصد محصولات شرکت نیز به بازارهای جهانی صادر شده است تا ضمن ارزآوری برای کشور، ارزش افزوده بیشتری برای سهام‌داران و ذی‌نفعان شرکت به ارمغان آورده باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه شبکه خرده‌فروشی به منظور کاهش فاصله قیمت بازار با عرضه های فولاد مبارکه در بورس، از دیگر اولویت‌های فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.